Hi! Welcome Back and Stay Tune! Instagram Live Mula Diperkenalkan Kepada Semua Pengguna Seluruh Dunia - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Instagram Live Mula Diperkenalkan Kepada Semua Pengguna Seluruh Dunia

Instagram hari ini telah mengumumkan pengenalan fungsi Instagram Live kepada semua pengguna seluruh dunia. Ia akan diperkenalkan secara berperingkat kepada semua, dan mungkin mengambil masa beberapa minggu untuk seseorang menerimanya.

Kami sendiri, daripada kemaskini baru telah menerima fungsi ini – memperlihatkan Instagram mula menawarkan fungsi siaran secara langsung melalui aplikasi mereka ini dengan meluas dan pantas.

Instagram Live

Melalui Instagram Live, ia membolehkan pengguna untuk membuat siaran langsung, dan video berkenaan akan hilang selepas tamat siaran langsung berkenaan. Seperti biasa, pengguna boleh berinteraksi dengan rakan-rakan dan pengikut mereka secara langsung dan menjadikan ia lebih sosial berbanding lain-lain. Aplikasi Instagram juga turut akan menghantar notifikasi kepada pengikut dan rakan-rakan ketika anda membuat siaran langsung.

Bagi anda yang menggunakan Instagram, anda boleh mengemaskini aplikasi anda hari ini, dan menyemak sama ada anda sudah menerima kemaskini baru ini ataupun sebaliknya.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2koQucn

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.