Hi! Welcome Back and Stay Tune! Netflix Untuk Android Kini Menyokong Muat Turun Ke Dalam Kad SD - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Netflix Untuk Android Kini Menyokong Muat Turun Ke Dalam Kad SD

Kemampuan memuat turun video ke peranti bagi tontonan di luar talian diperkenalkan oleh Netflix pada penghujung tahun lalu. Fungsi yang diminta oleh pengguna sejak sekian lama ini akhirnya diberikan bagi membolehkan perkhidmatan penstriman video bersaing dengan Amazon dan iFlix yang telah lama memberikan fungsi yang sama.

Kerana kandungan video yang berkualiti tinggi, saiz muat turun dari Netflix besar dan memerlukan storan yang besar. Bagi pemilik peranti dengan storan terhad ini menyebabkan tidak banyak video boleh dimuat turun. Sokongan memuat turun ke kad MikroSD akhirnya disokong oleh Netflix untuk Android melalui kemas kini terbaru. Pengguna hanya perlu pergi ke bahagian tetapan aplikasi untuk mengubah storan ke kad MikroSD.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2jPBcu2

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.