Hi! Welcome Back and Stay Tune! Setapp – Perkhidmatan Langganan Perisian Dan Aplikasi Untuk MacOS - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Setapp – Perkhidmatan Langganan Perisian Dan Aplikasi Untuk MacOS

Pada hari ini, dalam usaha untuk mengurangkan aplikasi cetak-rompak, perkhidmatan berbentuk langganan digital kian popular – seperti Spotify, Netflix, iFlix, dan sebagainya. Kini, hadir sebuah perkhidmatan baru dengan konsep serupa tetapi untuk aplikasi dan perisian macOS, iaitu Setapp.

Setapp menawarkan perkhidmatan mereka secara percuma untuk bulan pertama, dan $9.99 untuk setiap bulan. Melaluinya, pengguna akan ditawarkan dengan sejumlah perisian yang terdiri daripada pelbagai kategori seperti untuk produktiviti, pengaturcaraan dan sebagainya.

Setapp

Untuk Setapp, ia menawarkan sebuah perisian yang akan menyediakan folder khusus pada macOS anda. Pada folder berkenaan, sejumlah aplikasi akan disediakan yang mana anda boleh gunakan – dan setiap masa, ia akan menawarkan perisian yang terkini. Setapp juga dilihat lebih memfokuskan kepada perisian daripada pembangun bebas.

Bagi anda yang menggunakan macOS, anda mungkin boleh mencuba perkhidmatan Setapp ini hari ini.

Muat-Turun Setapp untuk macOS






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2k37XGU

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.