Hi! Welcome Back and Stay Tune! Permua Mega Man 1-6 Kini Boleh Dimuat Turun - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Permua Mega Man 1-6 Kini Boleh Dimuat Turun

Tahun lalu Capcom mengumumkan enam permainan pertama di dalam siri Mega Man akan boleh dimuat turun sebagai permua Android dan iOS. Sekiranya anda tergolong  di dalam kategori gamer sekolah lama dan mahu memainkan semula permainan ini ia boleh dimuat turun mulai hari ini.

Kesemua permainan harus dibeli secara berasingan pada harga RM 9.49 sebuah di Google Play. Mega Man Mobile 1-6 mengekalkan nisbah skrin 4:3 seperti konsol asal dengan butang kawalan diletakkan pada sisi skrin yang tidak digunakan. Pada Android peranti dengan Android 4.0 ke atas diperlukan manakala pada iOS peranti dengan iOS 6.1.3 diperlukan. Selamat bernostalgia.

 






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2j7zMK5

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.