Hi! Welcome Back and Stay Tune! SanDisk Hadir Dengan Kad Mikro-SD Yang Dioptimasikan Khusus Untuk Aplikasi - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

SanDisk Hadir Dengan Kad Mikro-SD Yang Dioptimasikan Khusus Untuk Aplikasi

SD Association telah mengumumkan piawaian kad mikro-SD khusus yang dioptimasikan untuk penggunaan aplikasi, dinamakan sebagai App Performance Class 1 pada bulan November lepas. Kini lanjutan daripadanya, pada CES 2017, pihak SanDisk menjadi terawal memperkenalkan kad mikro-SD dengan sokongan dan piawaian tersebut.

SanDisk Ultra A1

Hadir dalam storan bersaiz 256GB, SanDisk menawarkan kad mikroSD yang bukan sahaja dioptimasikan untuk penggunaan aplikasi, tetapi juga untuk pemindahan video dengan pantas melaluinya.

Untuk menggunakan kelebihan kad mikro-SD yang dioptimasikan untuk aplikasi ini, pengguna perlu menggunakan peranti menjalankan Android 6.0 Marshmallow, dan memilih penggunaan Adaptable Storage – sekaligus membolehkan aplikasi dijalankan dan dibuka terus melalui kad mikro-SD.

SanDisk mengatakan ia akan mula dijual bermula bulan Januari 2017 kelak, pada harga sekitar $199.99 (~RM896).






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2iLIpx3

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.