Hi! Welcome Back and Stay Tune! ASUS Memperkenalkan ASUS GeForce GTX 1060 3GB Phoenix - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

ASUS Memperkenalkan ASUS GeForce GTX 1060 3GB Phoenix

Kad grafik NVIDIA GTX 1060 merupakan sebuah kad grafik yang sangat berbaloi dibeli jika anda seorang yang hanya mahu bermain permainan komputer pada resolusi Full HD dengan lancar. Kad untuk siri grafik ini juga hadir dengan jumlah memori 6GB dan 3GB, dan harganya sedikit berlainan mengikut konfigurasi memori ini.

Terkini, ASUS baru sahaja mengumumkan kad grafik GTX 1060 terbaru mereka, yang dinamakan ASUS GTX 1060 3GB Phoenix, yang dibina khusus untuk mereka yang ingin bermain permainan video pada resolusi Full HD dan tidak terlalu risau mengenai tetapan grafik dan sebagainya.

 

Untuk menyejukkan kad grafik ini, sebuah teras tembaga mengalirkan haba daripada cip pemprosesan grafik kepada blok aluminum dengan sesirip berlingkar, yang kemudiannya akan disejukkan menggunakan satu kipas bebola galas 80mm ke udara.

GPU kad grafik GTX 1060 3GB Phoenix ini mempunyai kelajuan asas 1506MHz dan Boost Clock 1708MHz, dan hanya memerlukan satu palam 6-pin PCIe untuk mengaktifkannya. Dari segi I/O pula, kad ini mempunyai dua port HDMI, dua port DisplayPort dan satu port DVI.

Buat masa ini, pihak ASUS masih lagi belum memperkenalkan harganya, tetapi kami pasti ia akan hadir ke pasaran Malaysia tidak lama lagi bagi gamers yang mahukan sebuah kad grafik yang cukup berkuasa, tetapi tidak mengoyakkan jumlah baki akaun bank mereka.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2oxTzIs

✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.