Hi! Welcome Back and Stay Tune! Moto C Daripada Lenovo Dijangka Menyasarkan Penawaran Peranti Asas Pada Harga Rendah - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Moto C Daripada Lenovo Dijangka Menyasarkan Penawaran Peranti Asas Pada Harga Rendah

Lenovo pada tahun ini dilihat tidak lagi memperkenalkan sebarang peranti dibawah keluarga Vibe, sebaliknya lebih memfokuskan kepada siri peranti dibawah jenama Moto yang dimiliki mereka hasil pengambil-alihan Motorola daripada Google.

Mereka sedia memperkenalkan Moto G5 sebelum ini dengan fokus terhadap peranti berspesifikasi pertengahan dengan harga kompetitif. Selain daripada Moto G5, Lenovo dilihat akan hadir dengan sebuah lagi telefon pintar baru pada tahun ini, dinamakan sebagai Moto C serta variasi Moto C Plus.

Dikongsikan oleh @evleaks yang sedia terkenal dengan pelbagai ketirisan yang tepat sebelum ini, Moto C dijangka akan menyasarkan kepada peranti berspesifikasi asas – terutamanya kepada negara-negara membangun dan pengguna yang pertama kali menggunakan telefon pintar.

Moto C

Moto C dijangka hadir dengan skrin 5-inci pada resolusi 854×480 – selain model Moto C Plus dengan resolusi 1280×720 HD.

Kedua-dua peranti ini dijangka menggunakan cip MediaTek, serta hadir dengan variasi yang menyokong rangkaian 4G. Moto C akan menggunakan 1GB RAM untuk memori, sementara Moto C Plus pula dikatakan akan hadir dengan penawaran antara 1GB ke 2GB RAM.

Pada bahagian kamera, Moto C dikatakan akan menggunakan kamera 5-megapixel di belakang, dan 2-megapixel dihadapan. Moto C Plus pula dijangka menggunakan kamera 8-megapixel di belakang, dan 2-megapixel dihadapan.

Buat masa ini, ia tidak diketahui lagi bilakah kedua-dua model ini akan diperkenalkan – dan menjadi tanda tanya sama ada ia akan memasuki pasaran Malaysia ataupun sebaliknya.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2owtXeV

✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.