Hi! Welcome Back and Stay Tune! Sara Ali buka tudung, ini respon keluarganya yang mengejutkan.. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Sara Ali buka tudung, ini respon keluarganya yang mengejutkan..

Pada: Rabu, 12 April 2017
Berita Artis, Kontroversi, Pelakon, Sara Ali, Tudung,

Sara Ali semalam membuat kejutan apabila menyatakan yang dia tidak perlu berhipokrit dalam soal bertudung. Kini dia membuat keputusan untuk tidak bertudung dan kembali kepada penampilan asalnya dahulu.

“Saya ingat boleh buat (bertudung) tapi tidak, kerana saya buat benda ini bukan kerana diri sendiri tapi kerana sesuatu.

“Sesuatu ini kalau boleh saya tak nak bincangkan, perkara dah berlaku dan kita lepaskan,

“Mula-mula saya fikir nak diamkan sahaja, tapi sampai bila saya nak hidup dalam keadaan yang saya rasa bukan yang sepatutnya saya lakukan,

“Tak ada keluarga yang bangga dengan keputusan ini lebih-lebih lagi kita beragama Islam.

“Apa yang saya berani cakap memang keluarga saya menyokong seratus peratus walaupun mereka tidak setuju tapi mereka akur juga dengan keputusan ini,

“Sudah lama saya tak bertudung namun baru sekarang saya sedia untuk jelaskan dengan cara yang baik.

“Selama ini apabila saya keluar pun, saya rasa bersalah kerana kotorkan imej tersebut (wanita muslimah).

“Tapi saya rasa tak betul apabila lakukan sesuatu bukan untuk diri sendiri tapi kerana perkara lain. Saya pun tak nak menipu lagi,” katanya.

Tag : , , , ,

The post Sara Ali buka tudung, ini respon keluarganya yang mengejutkan.. appeared first on Berita Viral.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2p3C5Vb

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.