Hi! Welcome Back and Stay Tune! Lufya Omar, suami tak sempat lakukan ini semasa berkahwin - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Lufya Omar, suami tak sempat lakukan ini semasa berkahwin

Pada: Rabu, 12 April 2017
Berita Artis, Bulan Madu, Doktor, Lufya, Pelakon, Percutian, Suami Isteri,

Ada berita yang kita tidak sedar mengenai Lufya Omar, setelah berumahtangga hampir 5 bulan dengan seorang doktor, Che Muhammad, dia dan suaminya tidak berkesempatan untuk berbulan madu lagi.

Memetik Bharian, ini kerana jadual padat suaminya terpaksa menangguhkan hari bahagia mereka itu.

“Buat masa ini, kami belum sempat untuk berbulan madu kerana suami sibuk dengan kerjanya. “Begitupun, ada juga perancangan untuk bercuti ke beberapa tempat, cuma sebelum itu kami akan selesaikan dulu rakaman program Romantika.

“Antara lokasi percutian kami di Thailand ialah Bangkok, Pattaya, Khao Yai, Pak Chong, Kanchanaburi dan Ratchaburi. Kiranya, berbulan madu jugalah,” katanya

Tag : , , , , , ,

The post Lufya Omar, suami tak sempat lakukan ini semasa berkahwin appeared first on Berita Viral.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2orfel4

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.