Hi! Welcome Back and Stay Tune! Jualan Komputer Peribadi Terus Menyusut Pada Suku Pertama 2017 Tetapi Lenovo Kekal Di Tempat Pertama - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Jualan Komputer Peribadi Terus Menyusut Pada Suku Pertama 2017 Tetapi Lenovo Kekal Di Tempat Pertama

Kita kini hidup di dalam dunia pasca PC. Bagi kebanyakan pengguna, komputer peribadi hanya digunakan di pejabat dan di dalam kelas. Malahan bulan lalu jumlah pengguna yang melayari web menggunakan peranti Android kali pertama lebih banyak berbanding Windows. Masa depan komputer peribadi nampaknya terus kelam mengikut laporan jualan suku pertama 2017 oleh Gartner.

Pada suku pertama 2017 sebanyak 62.18 Juta komputer peribadi dijual. Ini adalah penurunan dari 63.72 Juta yang dijual pada suku yang sama 2016. Lenovo mengekalkan kedudukan di tangga pertama dengan pegangan 19.9% pasaran diikuti oleh HP (19.5%), Dell (15%), Asus (7.3%), Apple (6.8%) dan Acer (6.7%). Adakah anda tergolong di dalam kategori pengguna yang sudah jarang menggunakan komputer peribadi setiap hari?

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2o3irnE

✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.