Hi! Welcome Back and Stay Tune! Lelaki ditahan seludup air mani - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Lelaki ditahan seludup air mani

Seorang lelaki Thailand ditahan di pusat pemeriksaan kastam di Nong Khai kerana menyeludup enam tiub air mani dari dua lelaki yang disimpan dalam tangki nitrogen beku.

Nithinon Srithaniyanan, 25, ditahan di pusat pemeriksaan Thai-Laotian Friendship Bridge di daerah Nong Khai’s Muang pada 9.00 pagi Khamis.

Memetik News Network Asia, pegawai kastam menyoal siasat Nithinon dan menjumpai tiub yang mengandungi air mani selepas mereka melihat lelaki itu menyeberangi sempadan beberapa kali membawa beg yang besar.

Lelaki itu mengakui membawa tiub air mani beku ke klinik di Laos 12 kali dan ke hospital dan klinik di Kemboja 13 kali sejak tahun lalu.

Dia dibayar Bt5,000 (RM640) untuk setiap kali penghantaran.

Lelaki itu berkata tiub air mani berkenaan milik oleh orang Cina dan Vietnam dan pihak berkuasa menahannya kerana melanggar teknologi bantuan persenyawaan yang melarang eksport sperma manusia, telur dan janin.

Menurut ketua kastam di pusat pemeriksaan, Nimit Saeng-amphai, pegawai kastam memantau Nithinon selepas dia dilihat beberapa membawa beg besar ketika melintas sempadan di pusat pemeriksaan Aranyaprathet untuk Kemboja dan pusat pemeriksaan Nong Khai ke Laos.

Penahanan itu dibuat ketika Nithinon menyeberangi sempadan pagi semalam.

Nithinon berkata, dia telah diupah oleh lelaki Thai-Jepun yang hanya dikenali sebagai “Yu”.

Nimit berkata jualan sperma dan telur atau janin adalah tidak bermoral dan ia merupakan kali pertama tangkapan sebegini dibuat.

Timbalan Ketua Pegawai kesihatan awam Nong Khai, Dr Chatchawal Ritthiti berkata, ujian makmal akan dilakukan ke atas tiub disita.

“Dari pemerhatian awal, dipercayai air mani berkenaan akan digunakan untuk persenyawaan in vitro di klinik,” kata Chatchawal.

Chatchawal berkata, doktor Thai mungkin menyeberangi sempadan untuk melakukan prosedur persenyawaan.

The post Lelaki ditahan seludup air mani appeared first on Berita Viral.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2oUVV3N

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.