Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pernah Jadi Mangsa HINAAN Di Media. Apa Jd Kat Dia Sekarang Amat MENGEJUTKAN !!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pernah Jadi Mangsa HINAAN Di Media. Apa Jd Kat Dia Sekarang Amat MENGEJUTKAN !!!

Pernah Jadi Mangsa HINAAN Di Media. Apa Jd Kat Dia Sekarang Amat MENGEJUTKAN !!! | Ditulis oleh FB Kapten Jemah ( LINK ). Dulu saya pernah hampir terjun bangunan tapi benda itu dah lama berlalu. Saya anggap itulah kesilapan yang paling bodoh saya pernah buat dan saya betul-betul menyesal dengan kebodohan lampau saya tu. Masa tu pun saya masih mentah lagi dan masih tak tahu cara terbaik nak handle tekanan ekonomi serta kehidupan saya sendiri.

Saya mengaku salah dan saya berharap masyarakat tidak mencerca saya hanya disebabkan kisah silam saya. Sejak artikel ‘ Dulu Hampir Bunuh Diri, Kini Jadi Pengimport Clarks Terbesar Malaysia ‘ yang disiarkan di salah sebuah blog terkenal di Malaysia, saya ada juga dihujani kutukan dan cercaan daripada segelintir masyarakat. Walaupun masih ramai menyokong kejayaan saya tetapi kritikan dari segelintir masyarakat memang membuatkan saya terduduk kelu dan hampir tewas. Tetapi, akhirnya saya putuskan untuk balas segala cercaan dan kutukan tu dengan sebuah kejayaan berganda….

Cercaan dan makian yang mereka sampaikan membuatkan saya tak mampu nak baca komen mereka di Facebook. Sejujurnya, saya buat bisnes kasut Clarks ini untuk membuktikan pada orang di luar sana bahawa manusia yang diberi peluang kedua daripada kesilapan mereka pun masih boleh berjaya.

Dan saya tidak akan putus asa akan kesilapan masa lampau.

Mujurlah masih ada sahabat dan keluarga tercinta yang tidak pernah putus-putus memberikan saya semangat untuk saya kembali bangkit. Antara kata-kata semangat mereka yang saya pegang adalah ‘ Kalau ada 1 orang yang membencimu, masih ada 99 orang yang menyayangimu KJ ‘

Mulai sekarang saya nekad! Saya nekad untuk balas cercaan orang dengan kebaikan. ” Ludah lah saya, hinalah saya, saya tetap akan memberikanmu emas permata”. Ini janji saya pada diri saya. Untuk membalas cercaan dan makian masyarakat, hari ni saya mengumumkan untuk buka 1000 peluang pekerjaan pada seluruh penduduk Malaysia!

Saya akan bantu sedaya upaya kesemua 1000 orang ni untuk bersama-sama saya menjana pendapatan lumayan dengan bisnes kasut Clarks dan juga bisnes Perfume terbaru saya yang akan masuk ke pasaran seluruh Malaysia dalam masa yang terdekat ni. Cukup 1000 orang yang PM saya untuk jadi ajen kasut Clarks dan perfume saya, saya akan tutup tawaran ni.

Korang boleh PM di Facebook saya, FB Kapten Jemah ( LINK ) atau Whatsapp saya di +60113 996 4996 atau ke ketua secretary ( Cik Sue ) di +6019 958 9147.

Anggap sahaja ini hadiah saya untuk seluruh penduduk Malaysia. Nasihat saya untuk 1000 orang yang bakal jadi agent bertuah saya ni nanti, ” bila dah senang nanti, jangan lupa diri ye. Bantu yang lain juga untuk jadi senang macam saya…

Yang selalu menyokong saya, saya terhutang budi malah berjanji akan menjadi yang terbaik satu hari nanti.

Hinaan orang akan saya jadikan sebagai satu semangat dan pujian orang pula saya akan jadikan sebagai inspirasi untuk saya terus berjaya! Sila la kongsi peluang pekerjaan ni pada kawan-kawan dan sanak saudara juga ye. Mungkin ni la peluang untuk mereka ubah hidup dan pendapatan mereka buat selama-lamanya. Saya janji saya akan usaha sedaya upaya untuk bantu korang semua menjana pendapatan lumayan dengan bisnes Clarks dan perfume saya ni. FB Kapten Jemah ( LINK )








The post Pernah Jadi Mangsa HINAAN Di Media. Apa Jd Kat Dia Sekarang Amat MENGEJUTKAN !!! appeared first on SAYALUVISLAM.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2oOqfO7

✍ Sumber Pautan : ☕ SAYALUVISLAM


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.