Hi! Welcome Back and Stay Tune! Sampai Hati Kelar Leher Anak 1 Tahun - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Sampai Hati Kelar Leher Anak 1 Tahun

Sampai Hati Kelar Leher Anak 1 Tahun|Seorang ibu muda gelap mata membunuh anak kandungnya sendiri Revan Adi Wijaya, Umur 1 tahun dengan cara di kelar Kamis,14/04/2017 dalam kejadian yang berlaku di desa Dusun Rangai Barat lampung selatan.

Suspek Beti Selvia Ningsih Binti Suprat, Umur 23 tahun yang merupakan seorang Pekerjaan Ibu Rumah Tangga mengakui beliau tidak sadar dan seperti ada yang memerintahkan untuk mengelar leher anaknya dengan menggunakan sebilah parang tajam.

Menurut saksi, kejadian itu disedari warga selepas suami melihat mayat anaknya sudah tidak bernyawa dengan leher terngaga.
Motif pembunuhan dipercayai akibat merasa berdosa dengan suami atas status anak yang di percayai hasil hubungan dengan seorang bomoh yang merogolnya beberapa tahun lalu.

Dipercayai  suspek  berjumpa dengan bomoh berkenan untuk mendapatkan bantuan atas permasalahan ekonomi keluarga dan zuriat,dengan syarat harus melakukan hubungan layak suami isteri jika ingin hajat itu tercapai.

Bagaimanapun selepas beberapa bulan,beliau disahkan mengandung dan menyembunyikan kejadian sebenar dari suami.

Hinggalah beliau di hantui oleh rasa bersalah terhadap suami dan gelap mata membunuh kanak-kanak malang itu.

The post Sampai Hati Kelar Leher Anak 1 Tahun appeared first on Eberita.org.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2ol04uz

✍ Sumber Pautan : ☕ Eberita.org


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.