Hi! Welcome Back and Stay Tune! Tahukah anda bahawa panjang jari anda boleh mendedahkan sesuatu tentang keperibadian anda? Bandingkan panjang jari telunjuk dan jari cincin. Lihat jika sama dengan beberapa ciri-ciri anda. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Tahukah anda bahawa panjang jari anda boleh mendedahkan sesuatu tentang keperibadian anda? Bandingkan panjang jari telunjuk dan jari cincin. Lihat jika sama dengan beberapa ciri-ciri anda.

Tapi jangan pula anda percaya bulat-bulat dengan apa yang diberitahu nanti. Sama seperti zodiak. Ia tidaklah tepat sepenuhnya.

Gambar menunjukkan tiga jenis panjang jari , bertanda A, B dan C. Semak jari anda dan ketahui makna di sebaliknya.

1. Jari Kumpulan A

Mereka yang memiliki jari manis yang lebih panjang daripada jari telunjuk menunjukkan mereka seorang yang cantik dan kacak. Mereka juga mempunyai daya tarikan yang sangat menarik. Di samping itu, mereka lebih agresif dan tegas dan ia tidak ada masalah bagi mereka untuk mengambil risiko.

Profesion mereka biasanya ialahaskar, jurutera, pemain catur dan mereka juga berjaya dalam menyelesaikan silang kata. Ahli-ahli sains dalam kajian mereka mendapat bahawa mereka yang memiliki jari manis lebih panjang akan hidup lebih senang berbanding dengan mereka yang memiliki jari manis lebih pendek.

2. Jari Kumpulan B

Mereka yang memiliki jari manis lebih pendek daripada jari telunjuk mempunyai keyakinan diri yang tinggi dan bersikap sombong. Mereka lebih suka bersendirian dan tidak suka diganggu di masa lapang mereka.

Mereka bukan jenis orang yang akan mengambil langkah pertama dalam perhubungan, tetapi mereka sentiasa menerima dan menghargai perhatian yang mereka terima.

3. Jari Kumpulan C

Mereka yang mempunyai jari manis dan jari telunjuk sama panjang adalah mereka yang sukakan kedamaian, dan berasa tidak selesa apabila mereka mendapati diri mereka berada di dalam zon konflik.

Mereka ini seorang yang sangat teratut dan sentiasa cuba bergaul dengan semua orang. Mereka ini disifatkan seorang yang setia dalam perhubungan yang penuh dengan kelembutan dan penyayang terhadap pasangan mereka.

Hurm.. Jari anda tergolong dalam kumpulan mana ya?

Sumber : mfadhly



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2qPZy9S

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.