Hi! Welcome Back and Stay Tune! 'Jerit Kuat Mana Sekali Pun Orang Sebelah Tak Dengar' - Lelaki Ini Kongsi Kisah Kena Tindih Dengan Jin Buat Netizen Seram Sejuk! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

'Jerit Kuat Mana Sekali Pun Orang Sebelah Tak Dengar' - Lelaki Ini Kongsi Kisah Kena Tindih Dengan Jin Buat Netizen Seram Sejuk!


Kena 'tindih' mungkin di alamai oleh sesetengah orang dengan kerap. Ianya terjadi apabila diri sedar dengan keadaan sekeliling namun kita tidak mampu untuk bergerak atau berkata-kata. Bagi mereka yang pernah tinggal di asrama kejadian kena tindih ini pasti selalu berlaku. 

Perkongsian dari Muhammad Ahmad ini mengenai kena 'tindih' mungkin bermanfaat di masa kelak. Ikuti perkongsian penuh dibawah ini. 

Siapa pernah kena 'tindih hantu'?

Orang medic panggil 'Sleep Paralysis'. Dimana keadaan anda separa sedar atau sedar tetapi anda tidak mampu menggerakkan keseluruhan badan kecuali jari jemari, betul tak? Hehe. Time ni bergelut betul dengan 'hantu' segala kudrat kita guna sehingga menjerit sekali pun orang sebelah tidak akan dengar.

Ya Allah time ni rasa tak boleh buat apa dah. Lebih-lebih lagi ada merasakan dan seolah olah nampak ada 'hantu' sedang tindih. Macam-macam zikir kita baca akhirnya terlerai dan tidur kembali. Jika ikutkan biologi badan ini perkara biasa boleh jadi disebabkan terlalu penat,stess,makan ubat tertentu,perubahan waktu tidur.

'Sleep paralysis ada dua keadaan 

1)predominal SP. Ia berlaku semasa tidur(biasanya kita tidak berapa sedar dan tiada 'pergelutan yang ketara'

2)Posthormital SP. Keadaan berlaku dimana anda telah sedar dan merasakan 'ditindih' ketika ini akan berlaku pergelutan. Arwah mak ajor berusaha bagi tangan kena orang sebelah hehe.

Tapi ini berlaku kepada zaman sekolah diasrama. Saya tertidur dalam masjid sekolah. Dan betul-betul rasa sesuatu tindih saya seolah lumpuh dan saya dapat 'pegang' betis jin yang sangat berbulu(mungkin betis saya sendiri kot? Hehe)

Dan sehingga kini saya masih ingat 'jin' tersebut bisik kat telinga saya ayat Al-Quran Surah Al-Baqarah:

2:21

21. يَا أَيُّهَا النَّاسُ اعْبُدُوا رَبَّكُمُ الَّذِي خَلَقَكُمْ وَالَّذِينَ مِنْ قَبْلِكُمْ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ

Wahai sekalian manusia! Beribadatlah kepada Tuhan kamu yang telah menciptakan kamu dan orang-orang yang terdahulu daripada kamu, supaya kamu (menjadi orang-orang yang) bertaqwa.

Apa tujuan 'jin' bacakan ayat ini walaupun saya faham maksud terjemahan ayat tersebut. Ia masih membawa beribu penafsiran.

Nota tambahan: jika berlaku situasi begini,anda tidak perlu bergelut dengan 'jin' sebaliknya anda perlu rilek,zikir,baca 3 Qul. Insyallah beberapa saat nanti Kita akan 'menang'. - www.kakishare.my
_________________________________

Jom tengok rancangan baru Siakap Keli x Kaki Share iaitu Akak Travel tonton video best ni :


Koleksi video viral edisi 2017




✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2tREh0d

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.