Hi! Welcome Back and Stay Tune! Tragedi temuduga: Lelaki India rogol bini orang Melayu - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Tragedi temuduga: Lelaki India rogol bini orang Melayu

WANITA berusia 25 tahun mendakwa dirogol seorang lelaki yang menawarkan kerja dalam kejadian di sebuah ladang sawit di Kawasan Perindustrian Seri Manjung, kelmarin.

 

Tragedi temuduga: Lelaki India rogol bini orang Melayu

Tragedi temuduga: Lelaki India rogol bini orang Melayu

 

Dalam kejadian 8 malam itu, mangsa dikatakan membonceng motosikal suspek yang kononnya ingin membawa dia menghadiri temu duga kerja dengan teman wanita lelaki itu.

Mangsa bagaimanapun dibawa ke kawasan sunyi di ladang kelapa sawit dan dipercayai diugut dengan pisau sebelum dirogol.

Mangsa mengetahui tawaran kerja sebagai perancang majlis hari jadi itu melalui rakannya dan kemudian menghubungi suspek.

 

Ketua Polis Daerah Manjung Asisten Komisioner Muhammad Hanif Othman berkata, suspek dipercayai menghubungi dan menjemput mangsa dengan motosikal kelmarin, kononnya ingin membawa mangsa berjumpa dengan teman wanitanya bagi berbincang mengenai pekerjaan yang ditawarkan.

“Mangsa mendakwa suaminya turut mengetahui mengenai tawaran kerja itu dan mangsa meminta izin suami keluar bersama suspek dengan menaiki motosikal.

“Apabila tiba di ladang kelapa sawit yang sunyi itu, suspek dipercayai mengarahkan mangsa turun dari motosikal dan merogolnya,” katanya ketika dihubungi hari ini.

Muhammad Hanif berkata, polis sudah mengenalpasti suspek dan sedang mengesannya bagi membantu siasatan.

“Kes disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan dan sesiapa yang mempunyai maklumat mengenai kejadian boleh menyalurkan kepada polis.

“Orang ramai juga diminta agar menghentikan penularan mesej dan gambar individu yang dipercayai terbabit dalam kejadian itu kerana boleh mengganggu,” katanya.

Berita mengenai kejadian rogol itu tular sejak semalam di media sosial dengan gambar seorang lelaki bersama beberapa individu lain disebarkan sebagai suspek utama kes berkenaan.

Sumber: Metro



Sumber Tragedi temuduga: Lelaki India rogol bini orang Melayu

✍ Sumber Pautan : ☕ Macam Macam hal laaaa... Anda patut tahu!!!

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2tr04wb

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.