Hi! Welcome Back and Stay Tune! Aku janda anak 4. Aku suka bercinta dengan suami orang. Dah Ramai suami orang di ofis ni aku try. Sehinggalah aku try anak Dato’ yang sudah berkahwin sehingga kami… - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Aku janda anak 4. Aku suka bercinta dengan suami orang. Dah Ramai suami orang di ofis ni aku try. Sehinggalah aku try anak Dato’ yang sudah berkahwin sehingga kami…

Assalamulaikum Admin

Me Nak Ceritakan Masalah Me…Aku Janda Anak 4..Berumur 31 Tahun..Berpisah Dengan Suami Bulan 5 Tahun Lepas..Me Yang Mintak Cerai Dari Suami Sebab Curang..

Kisahnya Me Dari Anak Pertama..Me Dah Start Curang Dengan Suami Me..ex Suami Me Pun Bukan La Baik Mana.. Tak Bagi Nafkah Kat Anak Anak Me..! Memang Aku Tak Bagi La Kau Nak Jumpa Anak Anak Aku..!

Kisahnya..Me Bercinta Dengan Suami Org..Dah Ramai Suami Org Kat Opis Ni Me Try..!

Tapi Kali Nie..Me Berkenalan Dgn Office Mate..Ank Dato..Mmg Me Suka La..Ntok Pengetahuan Semua A Nie Dah Berkahwin Berumur 30 Tahun..Kami Sama Sama Sangkut Sebab WeChat.Cerita Masalah Peribadi..Lama Lama Me Dah Suka Pada Dia..Dia Sangat Baik..Belikan Me Cincin..Jam BabyG..Yang Harga Cecah Mahal2..Mmg Me Kikis Habisan La..Dengan Cerita Susah Me..Hik..Hik..Hik..! Ntok Wife Dia..Mmg Harapan La Dapat Mcm Tu..Mmg Me Jeles La Kalau Dapat..

Lama Lama..Me Dan A Nie Terlanjur..A Nie Nak Bertanggjawab..Tapi Me Tk Nak Berkongsi Dengan Wife Dia..Wife Dia Tu Keling..Hik Hik Hik..Bermula Episod Tarik Tali

Me Buat Cerita..Satu Office Dah Taw ..Me Cerita Pada A..Boss Me Dah Taw .. Padahal Boss Me Tk Taw Pun! Lpstu Me Buat Sedih Pegi La Balik Pada Wife Dan Anak ..Dorang Lebih Perlukan B Lagi..

Wife A?? Dah Taw..Memang Minta Cerai La, Sampai La Ke Mahkamah..Mak Ayah A Siap Halau A Nie..A Ni Datang La Ke Rumah Me..Ibu Me Pun Suruh A Ni Bertanggjawab..Rasa Puas Hati Tengok A Tinggalkan Wife dan Ank Dia..Tapi Me Masih Mainkan Peranan Me Buat Baik Pada A..Suruh Kesiankan Wife A Dan Ank.Bijak Kan Me..

Ibu Me Pun Suka Kan A.. Walaupun Kami Terlanjur.. Sokong Lagi Ada La..Sebab Sikap Baik A Ni Pada Me Dan Ank2 Me..Masa A Ni Berada Di Selayang.. A Nie Selalu Melawat Ank Dia.. Adakah A Nie Masih Syg Dan Cinta Pada Wife Dia..Sbb Dia Bg Taw Me..Dia Dah Tk Sygkan Dan Cintakan Wife Dia..Hanya Me Yg Boleh Bahagiakan Dia..Me Muskil Sikit Dkt Sini..

Wife A Penah Jumpa Me Dekat Office..Mmg Me Maki Habisan La..Me Ckp Kan Pd Wife A..A Ni Bakal Suami Aku, So Apa Masalah Kau! Mmg Berperang Skjap La Kami..!

Akhirnya Bulan 1 2017 .. A Buat Keputusan Balik Pada Wife Dia..Aku..Bagi Je La..Tapi Aku Akan Sakitkan Hati Wife Dia Sampai Bila Bila..Sbb Me Taw..A Masih Sygkan Me Dan Cintakan Me..Me Taw Sbb A Tk Tukar No Phone Gabungan Birthday Me Dan A..Dan FB IG Me..Me Saja Sakitkan Hati Wife A Dgn Gabungan Birthday Me Dan A Serta Me Nie Queen Dlm Hati A..

Ntok A..Ayg Sentiasa Akn Ingat Kan B..Ayg Akan Tunggu B Jugak..T B Dah Bercerai…Pintu Umah Ayg Kg.Selayang Indah Sentiasa Terbuka Utk B..Ank2 Pun Tunggu Babah Nie..

Ntok Wife B Tue..Kalau Terbaca..Kau Anggap La Nie Takdir Kau..Dah Mmg Laki Kau Tkde Perasaan Dan Cintakan Kau Lagi..Tk Payah Kau Hasut Mak Dan Ayah Mertua Kau Benci Aku..!

Dan Kau Pun Dah Bercerai Kan..Bagi Aku Peluang Ntok Bahagiakan Apis..Aku Saja Yang Dapat Bahagiakan …Tiap Hari Kami Jumpa kat MIDA..Kami Cuma Nak Meghalalkan Hubungan Kami..Tak Nak Ada Cemuhan.. Salah Ke..!

Love,
❤AQ❤

 

Sumber : K R T



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2hVUl02

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.