Hi! Welcome Back and Stay Tune! Gadis 21 Thn Terkejut Jumpa Telefon Tersembunyi Rakam Mandi. Setelah Siasat, Rupa2nya..MENGEJUTKAN ! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Gadis 21 Thn Terkejut Jumpa Telefon Tersembunyi Rakam Mandi. Setelah Siasat, Rupa2nya..MENGEJUTKAN !

Tidak ada kata yang boleh digambarkan betapa ‘sakit’nya seorang lelaki bergelar bapa ini. Seorang lelaki warga Malaysia berumur 48 tahun baru-baru ini dihukum penjara kerana merakam anak kandungnya yang sedang mandi. Kejadian berlaku di sebuah flat di Singapura.

Gambar Hiasan: Sumber Google Images

Menurut laporang Straits Times, anak perempuan yang berumur 21 tahun tinggal bersama ayahnya di rumah tersebut. Pada hari kejadian, anak perempuannya itu sedang mandi dan terkejut apabila dia menyedari sebuah telefon dilekat pada bawah sinki tandas.

Setelah diperiksa, dia menyedari telefon berkenaan sedang dalam mod merakam. Gadis tersebut memberhentikan rakaman tersebut dan memeriksa galeri video untuk melihat video yang ada di dalam telefon bimbit tersebut.

Ketika itu dia menyedari beberapa video dirinya yang berbogel ketika mandi. Selain itu ada juga rakaman bapanya sedang membetulkan kedudukan telefon bimbit berkenaan. Setelah membuang segala rakaman video dirinya, gadis itu dengan berani bersemuka dengan bapanya.

Akhirnya setelah didesak, bapanya itu telah mengaku tindakan kejinya itu. Malah lebih memeranjatkan lagi dia telah merakam video anaknya mandi itu selama lebih dua minggu. Dia juga mengaku menyimpan lebih 20 video anaknya yang sedang mandi di gajet yang lain. Video tersebut adalah untuk simpanannya sendiri.

Bengang dengan tindakan bapanya yang tidak bertanggungjawab itu, gadis tersebut bertindak keluar dari rumah tersebut dan tinggal bersama kawannya. Namun bapanya yang tidak berasa sedikit malu atas perbuatan tersebut telah pergi mencari anaknya itu dan mengugut akan membunuh diri.

Anak perempuannya itu telah membuat laporan polis dan bapanya kemudian telah ditangkap pada hari yang sama.

Sumber: Suara Channel



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2wwYBWo

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.