Hi! Welcome Back and Stay Tune! Isteri Chester (LP) Mengaku Skandal Dengan Mike Shinoda? - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Isteri Chester (LP) Mengaku Skandal Dengan Mike Shinoda?

Ketika persada muzik dunia antarabangsa serta peminat sedunia hari ini masih terkejut dan bersedih dengan berita kematian bintang Rock yang juga vokalis kumpulan terkenal Linkin Park (LP), Chester Bennington, tiba-tiba satu lagi hal yang mengejut di dedah.

Isteri Chester iaitu, Talinda Bennington menerusi laman sosial Twitternya yang menggunakan nama @TalindaB, membuat satu luahan mengejutkan banyak pihak.

Dalam luahan tersebut, ibu anak tiga mengaku menjalin hubungan sulit dengan anggota juga pengasas bersama, Linkin Park, Mike Shinoda.

..

"Mungkin ini saatnya untuk mengatakannya namun saya telah curang terhadap Chester dengan Mike Shinoda,"

"Dia tidak membunuh dirinya, dia sudah melakukannya sebelum dia mengantung diri, saya ada bukti.

"Saya tidak pernah mencintainya. Saya hanya cinta pada wangnya. Sakit untuk mengatakannya, tulis Talinda.

Bagaimanapun beberapa minit selepas itu, status tersebut dipadam.

Banyak pihak berspekulasi, mungkin akaun Twitter wanita itu digodam oleh pihak yang tidak bertanggung jawab.

Hingga kini belum ada kenyataan rasmi baik dari Talinda mengenai kontroversi status tersebut. Begitu juga dengan Mike Shinoda.

Terdahulu, Chester dilaporkan mati di rumahnya di Los Angeles, Country pada 20 Julai (waKtu tempatan). Dia ditemui menggantung diri.

Berikut merupakan video terakhir Chester Bennington bersama Linkin Park sebelum membunuh diri.



Sumber Isteri Chester (LP) Mengaku Skandal Dengan Mike Shinoda?

✍ Sumber Pautan : ☕ Macam Macam hal laaaa... Anda patut tahu!!!

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2wjq8v2

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.