Hi! Welcome Back and Stay Tune! Lelaki Ini Berpakaian Kemas Tetapi Kantoi Rakam Bawah Kain Gadis Di Mid Valley - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Lelaki Ini Berpakaian Kemas Tetapi Kantoi Rakam Bawah Kain Gadis Di Mid Valley


Semakin hari keselamatan kaum wanita amat dibimbangkan kerana ada saja kes rogol atau cabul berlaku. Terbaru, kejadian yang berlaku di Mid Valley ini amat merisaukan kerana lelaki miang sanggup bertindak keji dengan mengambil video bawah kain seorang gadis. 

Menurut laporan dari World of Buzz, kejadian tersebut berlaku pada 4 Ogos lalu dimana gadis tersebut memuat naik kisah pengalamannya itu di laman Facebook.

Gadis tersebut menulis kejadian yang menimpa dirinya berlaku di tingkat 2 Mid Valley Megamall. Dia menyedari seorang lelaki mencurigakan berdiri terlalu rapat dengannya. 

Rakan gadis itu bertindak merampas telefon bimbit lelaki berkenaan dan apa yang mereka dapati dalam telefon berkenaan amat memeranjatkan mereka. 


"Saya rampas telefon lelaki berkenaan dan mendapati banyak video bawah kain dan saya bukanlah mangsa yang pertama kerana terdapat banyak video bawah kain di dalam telefon lelaki berkenaan. Tolong berhati-hati dengan lelaki ini!". 


Menerusi perkongsian video tersebut, lelaki tersebut dilihat memakai pakaian pejabat dan berpenampilan kemas. Mangsa sempat menasihati kaum wanita yang lain supaya lebih berhati-hati dan memakai seluar untuk mengelak kejadian seperti ini berlaku. 

Lelaki tersebut cuba meminta maaf di atas tindakannya itu namun gadis tersebut bersama rakannya tetap membawanya ke balai polis ke Mid Valley untuk tindakan selanjutnya. Saksikan video tersebut di bawah. - www.kakishare.my

FACEBOOK: HERBAL RIMBA

Koleksi video viral edisi 2017




✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2ufzTxd

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.