Hi! Welcome Back and Stay Tune! Inilah wajah 2 orang anak lelaki kepada Saiful Apek Yang Jarang Dilihat.. Dah Macam Hero Filem Dah Admin Tengok.. Para Wanita Disarankan Jangan Tengok Jika Mudah Cair…. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Inilah wajah 2 orang anak lelaki kepada Saiful Apek Yang Jarang Dilihat.. Dah Macam Hero Filem Dah Admin Tengok.. Para Wanita Disarankan Jangan Tengok Jika Mudah Cair….

Mohd Saiful Azam bin Mohamed Yusoff (lahir 12 Mei 1969) atau lebih dikenali sebagai Saiful Apek merupakan seorang pelawak,pelakon, penyanyi dan pengacara yang terkenal di Malaysia. Beliau juga merupakan seorang pelakon yang paling banyak membintangi filem di Malaysia pada waktu ini. Beliau merupakan bekas ahli kumpulan Senario walaupun telah keluar dari kumpulan tersebut, beliau tetap sering di panggil sebagai tetamu khas di rancangan televisyen Senario.Anak pertama dari 7 adik beradik.
Kehidupan awal
Saiful Azam dilahirkan di Gombak, Selangor. Pada surat beranak dan kad pengenalannya, tertera tarikh 15 Ogos 1969 tetapi hakikat sebenar, tarikh lahir Saiful adalah 12 Mei 1969.

Kekeliruan yang wujud itu di sebabkan peristiwa berdarah 13 Mei 1969 apabila dia terpaksa diserahkan kepada satu keluarga lain atas sebab yang tidak dapat dielakkan dan kemudian baru didaftarkan.

Dia berkahwin dengan Roslina Abu Hassan pada 11 Jun 1994. Mereka dikurniakan dua cahaya mata iaitu Mohd Riyadh Aslam, 21, dan Mohd Radzin Aiman, 18.

Loading…

Sumber gambar sepenuhnya: http://ift.tt/2vdQTkqhttp://ift.tt/2vdZcwD

Penafian: Artikel ini hanyalah perkongsian dari pelbagai laman web, blog dan media sosial. Sekiranya perkongsian gambar atau artikel yang dilaporkan disalahertikan kami tidak akan bertanggungjawab. Hubungi kami di ehpopmedia@gmail.com untuk sebarang aduan atau maklumbalas.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2vdXeww

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.