Hi! Welcome Back and Stay Tune! Lelaki Ini Maki Dan Belasah Pak Guard Selepas Mengamuk Motor Kena 'Clamp' - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Lelaki Ini Maki Dan Belasah Pak Guard Selepas Mengamuk Motor Kena 'Clamp'


Padah kerana mengabaikan tanda larangan meletak motosikal, motosikal seorang lelaki telah dikunci oleh pengawal keselamatan. Video tersebut memaparkan seorang lelaki mengamuk dan memarahi pengawal keselamatan menjadi tular di media sosial.

Dipercayai kejadian berpunca daripada tindakan pengawal keselamatan yang mengunci tayar motorsikal milik lelaki itu kerana meletakkan motorsikal di kawasan koridor yang mempunyai papan tanda “NO MOTORCYCLE PARKING ALLOW” (DILARANG MELETAKKAN MOTOSIKAL DI SINI). 


Menerusi video berdurasi 2 minit 44 saat yang dimuat naik di Facebook, pemilik motorsikal tersebut berkeras tidak mahu membayar denda sebanyak RM30 dan nekad ingin membuka clamp dengan cara sendiri.

Apabila ditegur, lelaki tersebut mula naik berang dan cuba menyerang pengawal keselamatan yang ketika itu sedang merakam aksinya menggunakan telefon bimbit.

“Lu lagi tangkap, gua pukul lu susah. Lu sudah ada gambar tak mahu settle lagi,” 

"Lu orang ke butxh. Lu orang ke babi atau tak tahu dengar ke" kata lelaki itu.

Tidak tahan aksinya masih lagi dirakam, lelaki itu terus menyerang pengawal keselamatan yang menegurnya itu. Berlaku pergelutan selama beberapa saat sebelum mereka berdua dileraikan oleh rakan-rakan pengawal keselamatan yang lain.

Kejadian dipercayai berlaku di sebuah kondominium di Bayan Lepas, Pulau Pinang. Semoga kisah ini dapat dijadikan iktibar untuk semua pembaca. Kalau sudah buat salah tu mengaku sajalah, janganlah mengamuk tak tentu pasal pula kan! - www.kakishare.my

FACEBOOK HERBAL RIMBA

Koleksi video viral edisi 2017




✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2uh1NVk

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.