Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pekerja cedera teruk, zakar terpotong dek gergaji - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pekerja cedera teruk, zakar terpotong dek gergaji

Paha Cedera Teruk, Zakar 'Dimakan' Gergaji

Satu kejadian ngeri dilaporkan telah berlaku di kampung Moreton Valance, Gloucester, England melibatkan batang zakar seorang lelaki.

Mangsa yang merupakan seorang pekerja dikatakan telah mengalami kecederaan selepas zakarnya telah terpotong dengan sebuah gergaji dalam satu kejadian kemalangan industri.

Pihak polis dan pasukan paramedik bergegas ke tempat kejadian itu pada pukul 3.48 petang, Isnin lalu selepas dilaporkan oleh saudara terdekat mangsa.

Lelaki tersebut mengalami kecederaan agak serius dekat bahagian pangkal pahanya. Sejurus pasukan kecemasan udara sampai di tempat kejadian, mangsa dipindahkan ke hospital dengan ambulans.

Mangsa yang berasal dari Gloucester kemudian telah menjalani pembedahan kecemasan di Hospital Southmead selama lapan jam.

“Kami dihubungi oleh perkhidmatan ambulans kira-kira pukul 4.30 petang Isnin berhubung kejadian di Moreton Valence melibatkan seorang lelaki telah mengalami kecederaan serius.

“Pegawai dihantar dan kejadian itu dianggap sebagai tidak mencurigakan. Eksekutif Kesihatan dan Keselamatan telah dimaklumkan serta menjalankan siasatan,” kata seorang jurucakap pihak polis.

Wakil jurucakap Eksekutif Kesihatan dan Keselamatan juga mengesahkan bahawa mereka kini sedang menjalankan siasatan berkaitan kejadian ngeri tersebut.

“Kami telah dimaklumkan tentang insiden ini oleh pihak polis, yang datang di tempat kejadian. Kami masih berbincang dengan pihak polis untuk menentukan sama ada HSE akan terlibat dalam kes ini,” katanya lagi dipetik daripada Metro UK.

 

Sumber: MYNEWSHUB.CC



Sumber Pekerja cedera teruk, zakar terpotong dek gergaji

✍ Sumber Pautan : ☕ Macam Macam hal laaaa... Anda patut tahu!!!

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2wbsB9S

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.