Hi! Welcome Back and Stay Tune! Polis Terima Dua Laporan Dari Dua Anggota Lain, Alami Kecederaan Hampir Sama Dengan 2 Anggota TLDM Meninggal - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Polis Terima Dua Laporan Dari Dua Anggota Lain, Alami Kecederaan Hampir Sama Dengan 2 Anggota TLDM Meninggal


IPOH - Polis Perak mengesahkan mengenai dua laporan yang diterima daripada dua anggota TLDM yang mengalami kecederaan hampir sama dengan dua anggotta yang meninggal semasa menjalani latihan empat hari lalu.

Menurut Ketua Polis Perak, Datuk Hasnan Hassan, berikutan laporan itu, dua suspek yang masing-msing berusia 29 dan 37 tahun itu juga merupakan anggota Polis Tentera Laut ditahan semalam dan direman hari ini di Mahkamah Seri Manjung bagi siasatan lanjut.

Jelasnya, laporan yang dibuat oleh dua anggota berpangkat laskar itu membolehkan polis menjalankan siasatan di bawah Seksyen 325 dan 506 Kanun Keseksaan.

"Pihak polis juga sedang berusaha mendapatkan rakaman percakapan mangsa selain melakukan siasatan forensik terhadap kamera litar tertutup (CCTV) hari ini.


“Pasukan dari Bukit Aman juga turut sama membantu menjalankan siasatan bersama Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Perak,” ujarnya.

Datuk Hasnan yang ditemui pada majlis sambutan Hari Pahlawan peringat negeri Perak berkata, setakat ini, seramai lima suspek telah ditahan dan penyiasatan akan diteruskan bagi memastikan tiada lagi suspek yang terlibat dalam insiden itu.

Ujar Datuk Hasnan lagi, polis akan menjalankan siasatan teliti dan rapi hingga mengetahui apakah sebenarnya yang berlaku dan siapa terlibat.

Sumber: Siakapkeli


✍ Sumber Pautan : ☕ Sehinggit Media News

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2yilvpp

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.