Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Saya cakap terus terang saya lebih suka tiga juara tu terkeluar tadi” – Datuk Ramli MS - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Saya cakap terus terang saya lebih suka tiga juara tu terkeluar tadi” – Datuk Ramli MS

“Saya cakap terus terang saya lebih suka tiga juara tu terkeluar tadi" - Datuk Ramli MS

“Saya cakap terus terang saya lebih suka tiga juara tu terkeluar tadi” – Datuk Ramli MS

Semalam menyaksikan tiga juara Akademi Fantasia yang berentap di konsert AF Megastar iaitu Shahir, Amir dan Sufi telah berada di kedudukan tiga terbawah.

Malang bagi Sufi, apabila dia disahkan tersingkir di konsert yang kelima mengikut jejak langkah Adira, Azhar dan Ewal.

screen-shot-2017-10-02-at-12-04-40-pm

Biarpun bermula dengan undian AFUNDI paling tinggi dengan 30% dan dua kali memenangi ‘Star Of The Week’, namun itu tidak menjamin tiket untuk terus kekal dalam pertandingan ini.

screen-shot-2017-10-02-at-12-08-41-pmS

Sewaktu berada di AF Megastar, juri sering mempersoalkan apakah hala tuju Sufi kerana saban minggu bagaikan ada yang tidak kena dengan persembahannya.

screen-shot-2017-10-02-at-12-06-58-pm

Penyingkiran Sufi sekaligus menyaksikan hanya dua sahaja lagu juara yang masih kekal.

Dato Ramli MS sewaku ditemui di sidang media selepas konsert tamat berkata, jika boleh beliau mahu kesemua juara itu tersingkir pada malam itu.

“Saya cakap terus terang saya lebih suka tiga juara tu terkeluar tadi. Sebab apa, dalam itu tidak ada juara.

Kenapa penyokong mereka tidak undi mereka yang tiga terbawah ini? Kenapa sekarang mereka mengundi peserta yang bagus yang mereka tidak undi dulu? Ke mana pergi penyokong mereka dahulu?”, jelasnya.

screen-shot-2017-10-02-at-11-57-20-am

Dilihat sering kehilangan arah setiap minggu, Dato Ramli turut mencadangkan supaya pihak Astro menyediakan seorang penerbit eksekutif untuk membantu mereka menentukan hala tuju persembahan.

“Mereka memerlukan penerbit eksekutif untuk memberi nasihat tentang muzik mereka tanpa menyentuh soal kreativiti.

Saya rasa persembahan mereka akan menjadi lebih baik jika ada penerbit eksekutif yang membantu mereka untuk persembahan suku akhir hingga ke peringkat akhir nanti”, ujarnya.

Sumber: Suria



Sumber “Saya cakap terus terang saya lebih suka tiga juara tu terkeluar tadi” – Datuk Ramli MS

✍ Sumber Pautan : ☕ Trending Now

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2xRDTE0

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.