Hi! Welcome Back and Stay Tune! ‘Saya takkan layan ‘drama’ dia - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

‘Saya takkan layan ‘drama’ dia

PENYANYI Hafiz Hamidun tidak mahu melayan segala ‘drama’ yang dibangkitkan isterinya Siti Arifah Amin atau Joy Revfa mengenai status perkahwinan mereka.

Hafiz, 33, juga meminta Joy berhenti memberikan sebarang kenyataan membabitkannya.

“Kes kami masih dalam perbicaraan. Sepatutnya dia tidak boleh memberikan sebarang kenyataan. Segala keputusan hanya diketahui pada 9 November ini.

“Lagipun, saya juga sudah melantik peguam bagi menguruskan kes ini. Sementara menunggu tarikh perbicaraan semula, saya berharap dia tidak mengeluarkan sebarang kenyataan membabitkan saya. Saya takkan layan ‘drama’ daripada dia,” katanya.

Hafiz mendakwa, kenyataan dibuat Joy itu seperti membangkitkan rasa benci orang ramai sekali gus menghentam dirinya.

Joy menerusi Instagramnya semalam mendakwa keputusan Mahkamah Tinggi Syariah Shah Alam mengesahkan perceraiannya dengan bekas suami, Mohd Rayos Abdul Rahim jatuh dengan talak satu dua tahun lalu sekali gus menafikan dia masih berstatus isteri orang ketika berkahwin dengan Hafiz pada 1 Mei lalu.

Sementara itu, Hafiz menerusi kenyataan di Twitter menafikan kenyataan Joy bahawa mereka pernah bersama (mengadakan hubungan kelamin) seperti yang dimuat naik di Facebook dan Instagram Joy.

Hafiz berkata, keputusan mahkamah semalam adalah berkaitan perceraian Joy pada perkahwinan pertamanya dan ia tiada kaitan dengan kes perkahwinan mereka.

“No, saya menafikan. Tak pernah bersama pun. Sah bercerai hari ini (semalam) tapi kenapa dia nak cakap perkahwinan dengan saya sah?

“Sabar dulu, kes mahkamah antara saya dan Siti Arifah belum selesai lagi pun. Jangan buat spekulasi apa-apa,” tulisnya.

The post ‘Saya takkan layan ‘drama’ dia appeared first on Berita Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2guNOqc

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.