Hi! Welcome Back and Stay Tune! Paradox ada kelainan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Paradox ada kelainan

Penyanyi terkenal Indonesia, Isyana Sarasvati semakin mendapat tempat di hati peminat di Malaysia.

Isyana baru-baru ini hadir ke Malaysia bagi mempromosikan album keduanya, Paradox yang menampilkan 10 lagu baru.

Berbanding album pertama yang diberi judul Explore! dan dikeluarkan pada 2015, konsep Paradox ada kelainan.

“Dalam album pertama, lagunya adalah lagu curahan hati teman rapat yang melalui beberapa pengalaman dalam hidup dan cinta.

“Dalam Paradox pula, saya sendiri ‘tuangkan’ semua idea serta pengalaman dalam bentuk lagu,” katanya.

Menurut penyanyi versatil ini, Paradox juga adalah berdasarkan perjalanan hidupnya di antara usia 22 hingga 24 tahun.

“Idea ini seiring dengan berjalannya waktu. Pada usia 22 hingga 24 tahun, banyak muzik baru menjadi inspirasi saya,” katanya.

Paradox mengetengahkan kepelbagaian muzik dan antara yang disuntik adalah pop, rock & roll, R&B dan klasik.

Antara trek yang mencuri tumpuan adalah Terpesona dendangan Isyana yang turut menampilkan Gamaliel dari kumpulan GAC.

Terpesona juga menjadi lagu pertama yang ingin diberikan perhatian kerana menurut Isyana, lagu ini mampu menarik perhatian masyarakat Malaysia.

Satu lagi lagu duet yang ditampilkan adalah Anganku Anganmu, kolaborasi bersama Raisa yang kini mula berkumandang di beberapa radio tempatan.

The post Paradox ada kelainan appeared first on Berita Viral.



✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2BoVYbD

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.