Hi! Welcome Back and Stay Tune! ‘Rimas Dan Bengang Diganggu Seorang Artis Popular Dengan Pesanan Lucah’ – Andi Bernadee - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

‘Rimas Dan Bengang Diganggu Seorang Artis Popular Dengan Pesanan Lucah’ – Andi Bernadee

Andi Bernadee mula dikenali apabila videonya yang sedang menyanyikan lagu dari Upiak yang bertajuk ‘Tak Tun Tuang’.
Kini dia juga telah menjadi buruan menjadi seorang artis rakaman. Muka yang mempunyai pakej dan mempunyai suara yang sedap tidak susah untuk masuk ke industri hiburan.

Sekarang ramai yang viral di Youtube diserap masuk menjadi artis rakaman.Terbaru, Andi juga telah membongkar satu rahsia yang telah lama disimpan semenjak dia mula dikenali di industri hiburan.

Jejaka kegemaran ramai gadis ini telah meluahkan perasaan bimbangnya kerana ada seorang artis popular yang sering menghantar mesej yang berbaur lucah kepadanya.

“ Soalan bila nak ‘perform’ atas katil membuatkan saya berfikir penyanyi ini sudah melampau,”

Dia juga mengatakan antara mesej yang dihantar oleh pelakon popular itu kepadanya sejak kebelakangan ini.

Menurut Andi sendiri, dia mengatakan yang dia langsung tidak mempunyai apa-apa masalah dengan artis berkenaan. Cuma sejak kebelakangan ini sikap artis berkenaan membuatnya kurang selesa. Siapakah gerangan penyanyi popular itu?

“Namun apabila menyentuh perkara dan menggunakan ayat berbaur lucah, saya berasakan dia sudah keterlaluan. Saya hormat dia sebagai penyanyi senior, jadi saya tak nak perkara sebegini membuatkan orang beranggapan negatif,” katanya kepada media.

Kerana masih hormat dan menjaga nama bail penyanyi berkenaan. Andi membuat keputusan untuk tidak mendedahkan nama penyanyi tersebut. Malah Andi juga sudah banyak kali mendengar bahawa ramai kalangan artis juga pernah melalui perkara sebegini.

Baru-baru ini vokalis dari kimpulan Floor88 iaitu Ayie Elham juga pernah menerima mesej berbaur lucah di laman instagram miliknya. Kata Ayie lagi, individu yang menghantar mesej lucah itu tidak dapat dilkenali lelaki ataupun perempuan. Malah dia diberikan habuan sebanyak RM15 ribu jika bersetuju menghantar gambar lucah.

Sumber: Hangat.com

The post ‘Rimas Dan Bengang Diganggu Seorang Artis Popular Dengan Pesanan Lucah’ – Andi Bernadee appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2Cx1A5k

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.