Hi! Welcome Back and Stay Tune! Ada 3 Rakan Artis Farid Kamil 'Sabotaj' Dadah Dalam Minumannya? - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Ada 3 Rakan Artis Farid Kamil 'Sabotaj' Dadah Dalam Minumannya?





PELAKON dan pengarah Datuk Farid Kamil menyifatkan kelakuan ganasnya di sebuah Balai Polis  bulan lalu adalah akibat dianiaya tiga rakan artis yang mencemarkan minumannya dengan dadah.

Melalui satu laporan polis yang dibuat di Balai Polis Taman Tun Dr. Ismail pada 31 Januari lalu, Farid turut membangkitkan isu kekerasan yang dilakukan pihak polis keatasnya ketika ditahan reman kerana menyerang anggota polis dan orang awam, menurut laporan Astro Awani.

Memetik laporan yang diterima Malay Mail, Farid mendakwa bahawa tiga rakan artis melakukan onar terhadapnya dengan memberikannya dadah sekaligus menyebabkan perlakuannya di Balai Polis Kota Damansara.

Selain itu menurut Farid, tindakan kurang warasnya ketika itu disebabkan oleh tiga rakan artis tersebut yang mencemari minumannya dengan dadah, sehari sebelum insiden berkenaan berlaku.

Ketiga-tiga rakan artis tersebut merupakan seorang pengarah dan pelakon, seorang penyanyi yang pernah terkenal dengan genre R&B semasa 1990an serta seorang lagi pelakon.

Selain minuman tersebut, Farid juga mendakwa bahawa dia diberikan rokok bersalutkan sejenis cecair yang tidak dikenal pasti oleh tiga rakan tahanan yang menjadikan dirinya khayal.

Farid turut membangkitkan rasa tidak puas hati terhadap layanan yang diterimanya sewaktu dalam tahanan reman serta menamakan pegawai polis terlibat yang menyebabkan kecederaan ke atasnya.

Gambarnya penahanannya yang tular turut dipersoal Farid dalam laporan yang dibuatnya itu.

Perkara tersebut disahkan Ketua Pegawai Penyiasat, SAC Fadzil Ahmat yang menyifatkan bahawa pelakon tersebut membuat banyak laporan tentang beberapa perkara dan akan memastikan siasatan penuh dijalankan pihaknya.

✍ Sumber Pautan : ☕ KAKI PALU

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2BjSf2f

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.