Hi! Welcome Back and Stay Tune! Bumi Pekan Tidak Terima Kehadiran Mahathir - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Bumi Pekan Tidak Terima Kehadiran Mahathir





Umno Pekan memberi amaran kepada Tun Dr Mahathir Mohamad bahawa terdapat rasa tidak puas hati terhadapnya di kawasan parlimen diwakili Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak itu.

Oleh itu, bekas perdana menteri itu dinasihatkan supaya membatalkan lawatannya ke kawasan itu petang esok.

"Saya fikir lebih baik sekiranya program itu dapat dibatalkan, ada masalah, akan ada pergaduhan," kata ahli jawatankuasa Umno Bahagian Pekan Abdul Rahim Yahya kepada Malaysiakini.

Rahim berkata ramai pemuda di kawasan itu telah memberitahunya mengenai lawatan Mahathir dan mereka merancang melakukan "banyak perkara".

"Malah polis mengatakan lebih baik tidak adakan program ini," katanya.

Rahim, yang juga ketua biro kebajikan Felda Umno Pekan, berkata penduduk tempatan tidak berpuas hati dengan Mahathir kerana "berbohong kepada peneroka" ketika menjadi perdana menteri.

"Dia berbohong mengenai pemberian saham dan pada akhirnya, peneroka tidak boleh mendapatkan saham mereka," katanya.

Rahim juga mendakwa tidak ada kebenaran yang diperoleh oleh pihak penganjur untuk mengadakan program Mahathir di kawasan itu.

"Mereka tidak mendapat kebenaran Felda, saya sudah memeriksa dan tidak ada," katanya.

Pengerusi Pakatan Harapan (HARAPAN) Pahang, Datuk Fauzi Abdul Rahman mengesahkan Mahathir akan tiba di kawasan Chini pada petang 28 Feb, sebelum melawat penempatan Orang Asli.

Mahathir juga akan berucap dalam ceramah di kawasan Chini pada sebelah malam.



✍ Sumber Pautan : ☕ KAKI PALU

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2FboK1C

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.