Hi! Welcome Back and Stay Tune! Lucu! Anjing Berwajah Manusia Dibandingkan Dengan Bintang Hollywood.. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Lucu! Anjing Berwajah Manusia Dibandingkan Dengan Bintang Hollywood..



SEEKOR anjing dari Massachusetts, Amerika Syarikat menjadi bualan ramai gara-gara memiliki wajah yang seiras dengan manusia.

Yogi memiliki mata, mulut dan kening terbentuk membuatkan sekilas pandang gambarnya seolah-olah disunting.


Mulut Yogi juga tidak seperti haiwan lain dan gambar-gambar anjing tersebut tidak pernah disunting.

Related image

Related image

Related image

Kelakarnya, pemilik Yogi langsung tidak berasa anjingnya itu mempunyai kelainan berbanding anjing lain sehinggalah gambar anjing itu dimuat naik ke laman sosial.

Chantal Desjardins, 27 mendapati reaksi yang diterimanya seperti ada yang tidak kena kerana mereka mendakwa Yogi berwajah manusia dan ia mengecewakan netizen.

Pengguna Twitter membandingkan gambar Yogi dengan aktor Galifianakis.

Image result for Chantal Desjardins, 27

Gambar haiwan itu turut dibandingkan dengan beberapa bintang terkenal Hollywood seperti Nicholas Cage, Zach Galifianakis, Ed Sheeran dan Leonardo DiCaprio.

Gambar tersebut sebenarnya dimuat naik oleh rakannya yang cuba meyakinkan Desjardins bahawa haiwan peliharaannya itu tidak kelihatan seperti anjing lain.


Beberapa minit kemudian, orang ramai mula memberikan reaksi terkejut setelah melihat wajah anak anjing itu.

Desjardins bagaimanapun tidak kisah dengan reaksi yang diterimanya kerana baginya Yogi tetap seekor anjing yang cantik dan menyenangkan.

Kredit - Just Dog Lover






✍ Sumber Pautan : ☕ PenmerahPress

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2GSZbUA

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.