Hi! Welcome Back and Stay Tune! FANTASTIK TUN : SEFAHAMAN GUNA SATU LOGO DISAMBUT HANGAT DI SELURUH NEGARA - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

FANTASTIK TUN : SEFAHAMAN GUNA SATU LOGO DISAMBUT HANGAT DI SELURUH NEGARA

Secepat kilat rakyat di seluruh negara menyambut hangat persetujuan empat parti pembangkang menggunakan satu logo-logo PKR untuk hadapi Pilihanraya 14 yang dianggap sebagai hikmah disebalik tindakan Najib mengharamkan BERSATU. Senjata Najib memakan tuan dan sekali gus meninggalkan UMNO dan PAS sebagai parti perkauman dan parti-parti Pakatan Harapan sebagai parti tulen  rakyat Malaysia.
 
Prasangka buruk orang Melayu terhadap DAP terhakis bila dengan titisan air matanya  mengorbankan logo Roket yang digunakan hampir 50 tahun.
 
Fantastik! itulah pengucapan rakyat yang terkejut dengan pencapaian persafahaman empat parti politik yang dianggap oleh mereka sebagai kehebatan Tun Dr. Mahathir dalam mencetus  Reformasi Baru yang akan membawa kepada greater Malaysia dan akan memberi peluang  kepada  beliau sendiri untuk memimpin negara   kearah  Wawasan 2020 yang diciptanya.
 
Orang ramai kagum dan terharu dengan pencapaiannya ini di usia 93 tahun ketika beliau dihina sebagai orang tua nyanyuk dan kesihatannya bukan didoakan tetapi dihina sebagai tidak layak untuk kembali menjadi Perdana Menteri. 
 
Dibawah ini adalah sambutan komen rakyat dari seluruh negara sebaik sahaja diumumkan malam tadi  parti-parti pembangkang akan menggunakan satu logo -logo PKR untuk mencabar BN-Zam.
Satu keputusan yang sukar tapi amat tepat sekali. Ini sekali gus akan menghilangkan sebarang syak wasangka terhadap dap olih orang2 melayu yang masih teragak2 nak undi PH.
Harus diingat bukan saje DAP yang kena pakai simbol PKR, tapi TDM juga. Kalau TDM pun pakai simbol PKR apa lagi modal yang tinggal bagi orang2 reformasi yang masih enggan menerima TDM. Lagipun simbol PKR lebeh dikenali umum dari simbol PH. Disinilah mungkin kita dapat melihat hikmah albi6 April 2018 at 19:34

Harus diingat bukan saje DAP yang kena pakai simbol PKR, tapi TDM juga. Kalau TDM pun pakai simbol PKR apa lagi modal yang tinggal bagi orang2 reformasi yang masih enggan menerima TDM. Lagipun simbol PKR lebeh dikenali umum dari simbol PH. Disinilah mungkin kita dapat melihat hikmah disebalik kegagalan mendaftar PH. kegagalan mendaftar PH.

– https://ift.tt/2GEqo0B

.



✍ Sumber Pautan : ☕ Malaysia Chronicle

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2qee1NM

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.