Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pesta Seks Pasangan Berkahwin - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pesta Seks Pasangan Berkahwin



Polis menahan tiga pasangan suami isteri selepas menyerbu pesta seks yang diadakan di sebuah hotel di Surabaya, Indonesia, minggu lalu. Media Indonesia melaporkan, seorang daripada mereka mengakui sudah tiga kali melakukan kegiatan sumbang itu dan sering berhubung melalui kumpulan sembang WhatsApp. 

Tribune News memetik individu yang berasal dari Sukolilo, Surabaya itu berkata, kumpulan sembang itu disertai oleh pasangan suami isteri yang berkeinginan bertukar-tukar pasangan melakukan hubungan seks.

“Memang sejak 2013 sudah ada kumpulan pasangan suami isteri ini. Selain di WhatsApp, ada juga akaun Twitter khas untuk mereka,” katanya dikenali sebagai THD.

Menurutnya, mereka sering melakukan kegiatan itu di hotel membabitkan beberapa kawasan termasuk di Tretes bagi mengelak dihidu pihak berkuasa.

“Tidak semua ahli datang menyertai parti seks ini. Komuniti pasangan suami isteri ini berasal dari beberapa bandar di Jatim,” katanya.

THD berkata, mereka membuat persetujuan sebelum mengadakan sebarang pertemuan di lokasi tertentu. “Ada yang berasal dari Surabaya, Malang, Sidoarjo serta Tuban. Apabila semua bersetuju, kami mengadakan pertemuan,” katanya.

✍ Sumber Pautan : ☕ Samurai Biru

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2Jb4MFW

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.