Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Kamu akan sentiasa jadi bro saya” – Syed Saddiq - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Kamu akan sentiasa jadi bro saya” – Syed Saddiq

KUALA LUMPUR: Menteri Belia dan Sukan, Syed Saddiq menyifatkan tugas yang dilakukan Numan Ariff sebagai tidak ternilai.

Dalam mesej ringkasnya kepada media, menteri paling muda Kabinet 2018 itu menghormati keputusan perletakan jawatan individu yang membantunya sejak kempen untuk Pilihan Raya Umum lalu.

“Segala khidmat kamu sebelum ini tidak ternilai sejak hari berkempen.

“Moga sentiasa tabah dan saya sentiasa menghormati keputusan.

“Kamu akan sentiasa jadi bro saya,” jawabnya ringkas.

Numan Afifi yang dikecam sebelum ini mengambil keputusan meletak jawatan daripada tugas sebagai pegawai media sementara Syed Saddiq.

Menerusi kenyataan medianya pada Isnin, Numan menyifatkan kecaman dan ancaman yang hebat oleh agen propaganda pembangkang telah menyebabkan mustahil untuknya menjalankan amanah yang diberi.

‘Pegawai akhbar’ Syed Saddiq letak jawatan

“Saya berhasrat untuk mengulang dan menegaskan kenyataan YB Menteri bahawa setakat ini belum ada sebarang perlantikan rasmi di Pejabat Menteri.

“Menjawab mengenai isu beberapa nama yang tertera di laman web rasmi Kementerian, saya dimaklumkan terdapat unsur-unsur sabotaj dan siasatan dalam sedang dijalankan,” katanya.

Beliau menambah, YB Menteri akan mengambil tindakan tegas ke atas pesalah.

Pada masa sama, Numan berharap hidup bermasyarakat di Malaysia yang meraikan kepelbagaian tanpa prejudis dapat diamalkan dan menghargai segala sokongan yang diberikan kepadanya.

Numan merupakan pentadbir bagi kumpulan WhatsApp untuk menyelaraskan jadual kerja Syed Saddiq dan pihak media selepas anggota parlimen Muar itu memenangi Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) lalu.

Beliau juga sebelum ini memperkenalkan diri sebagai “pegawai akhbar” kepada menteri muda berkenaan.

Bagaimanapun pelantikan itu mencetuskan kritikan sesetengah pihak yang mendakwa Numan memperjuangkan hak ‘Lesbian, Gay, Biseksual dan Transeksual’ (LGBT) justeru tidak sepatutnya dilantik sebagai kakitangan kementerian berkenaan.



✍ Sumber Pautan : ☕ MyNewsViral

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2u4QVfn

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.