Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pengasuh Kurung Dan Tinggalkan 4 Kanak-Kanak Dalam Kereta Yang Dimatikan Enjin Serta Suhu Yang Panas Selama 90 Minit Untuk Mencuri Di Pasaraya.. - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pengasuh Kurung Dan Tinggalkan 4 Kanak-Kanak Dalam Kereta Yang Dimatikan Enjin Serta Suhu Yang Panas Selama 90 Minit Untuk Mencuri Di Pasaraya..



DUA wanita dituduh membiarkan empat kanak-kanak berpanasan di dalam kereta selama 90 minit untuk pergi mencuri.

Arlena T Keye dan rakannya Shaday H Williams, kedua-duanya berusia 27 tahun, dituduh meninggalkan kanak-kanak berusia lima, enam dan tujuh tahun serta bayi 11 bulan selama 90 minit di dalam kereta, ketika suhu luar 32.2 celcius.


Mereka kemudian pergi mencuri di sebuah gedung membeli-belah dengan enjin kereta dimatikan dan tingkat diturunkan sedikit.

Mereka dikatakan telah mencuri di stor Marshall di East Hanover, New Jersey, ketika meninggalkan kanak-kanak itu di dalam kereta dengan tingkapnya retak sedikit, menurut CBS New York.


Kanak-kanak itu ditemui tanpa kecederaan dan diserahkan kepada ahli keluarga, dengan jabatan perlindungan kanak-kanak New Jersey kini bersedia untuk melancarkan siasatan.

Keye dan Shaday telah dituduh mencuri dan melakukan kekejaman serta pengabaian kanak-kanak.


Pegawai telah memberi amaran kepada ibu bapa untuk tidak meninggalkan anak-anak dalam kereta semasa cuaca panas.

Suhu dalaman seringkali jauh lebih tinggi berbanding di luar, dengan anggaran 37 kanak-kanak maut kerana kepanasan dalam kereta di AS setiap tahun.




✍ Sumber Pautan : ☕ PenmerahPress

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2N0HYe0

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.