Hi! Welcome Back and Stay Tune! 'Siang atuk imam, malam pula atuk tindih & raba saya' – Gadis berusia 6 tahun jadi ‘korban n*fsu’ atuk setan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

'Siang atuk imam, malam pula atuk tindih & raba saya' – Gadis berusia 6 tahun jadi ‘korban n*fsu’ atuk setan

Siang atuk imam, malam pula atuk tindih & raba saya – gadis berusia 6 tahun jadi ‘korban n*fsu’ atuk setan! | Kisah Dari Inbox Atok Saudara Saya Seorang Pedo Salam. Minta fb saya dirahsiakan. Tapi selagi tak terluah rahsia ini, saya rasa tak senang. 31 tahun saya pendam rasa ini.


'Siang atuk imam, malam pula atuk tindih & raba saya' – Gadis berusia 6 tahun jadi ‘korban n*fsu’ atuk setan


Waima suami, mak ayah sendiri tak pernah tau, yang saya mangsa seorang atuk saudara yg pedo
Atuk saudara, seorang imam di tempatnya, tapi tak dapat melindungi kami. Masa tu, saya berumur 6tahun, tidur lambak di ruang tamu rumah kampung. Malam hari, dia tindih dan meraba saya. Saya sedar, tapi diam diri. Taktau apa nak buat.

Menjerit pun tidak. Cuma dengar nafas nya turun naik. Sampai sekarang saya cukup benci kalau teringat. Benci, sampai hilang rasa hormat. Saya selalu mengelakkan diri apabila bertemu di kampung atau majlis keluarga. Cukup benci & jijik.

Paling sedih, saya pernah dengar cerita yang sama dari sepupu perempuan, sewaktu kami sek rendah. Diperlakukan perkara yang sama. Sekarang, masing2 sudah berkeluarga, dan tak pernah bercerita mengenai hal itu. Kami tau itu aib, walau kami sama2 tanggung perlakuan atuk saudara itu.

Hampir 25 tahun berlalu, saya masih tak dapat melupakan peristiwa itu. Memaafkan masih jauh sekali.. Saya masih tak dapat terima yg saya dinoda pada umur seawal 6tahun, dan tak tau apa.
Terima kasih kerana membaca kisah saya yang amat menyakitkan.

LAGI PENGAKUAN MANGSA PEDO
Emak emak bacalah sendiri kesan pedo kepada anak anak yang membawa sampai dewasa walaupun sudah beristeri dan menjadi ibu.

Image may contain: text
Image may contain: text
Image may contain: text

Apakah kita masih mahu berdiam diri ? Kesannya zaman ini berleluasa lahir anak tidak sah taraf hasil dari lelaki lelaki pedo yang berkahwin dan sumpahan mangsa teraniya . Doa orang yang teraniya tidak ada hijabnya.Hari ini kau buat aku, nanti Allah balas kepada kau dan keturunan kau. Nanti tengoklah apa jadi pada anak anak kau. “

Anak lelaki jadi pemangsa , anak perempuan jadi mangsa.
Bertaubatlah…
Semoga Allah ampunkan.

Opah Sudah Tua,
Mak Liza

#Pedoliwatcabulrogol
sumber : baitul solehah

ingatlah ibu bapa jangan ambil remeh kes-kes sebegini tidak mustahil berlaku pada keluarga anda. baca artikel penuh kisah datuk rogol cucu berusia 5 tahun
Datuk tiri durjana tergamak dipercayai melakukan aktiviti tidak bermoral terhadap cucunya berusia lima tahun.

Kejadian itu disedari bapa kanak-kanak perempuan itu selepas diambil pulang daripada rumah datuknya di USJ 9, di sini, kira-kira jam 12.30 tengah hari, kelmarin.

Timbalan Ketua Polis Daerah Subang Jaya, Superintenden Choo Lily berkata, setelah sampai di rumah, ketika kanak-kanak itu hendak dimandikan, telah ada bau busuk di kemaluannya.
“Curiga dengan perkara itu, kakak kepada mangsa telah diminta bapanya untuk memeriksa kemaluan mangsa dan mendapati terdapat cecair putih.

“Mangsa turut menyatakan berasa sakit pada kemaluannya dan mendakwa datuk tirinya ada menggosok badan dan memasukkan sesuatu ke dalam kemaluannya,” katanya.

Beliau berkata, mangsa kemudian segera dibawa ke Hospital Shah Alam untuk pemeriksaan doktor.
Susulan itu, bertindak atas maklumat dan laporan yang dibuat, tangkapan telah dibuat terhadap datuk tiri kanak-kanak terbabit berusia 66 tahun, kira-kira jam 12.15 tengah malam tadi.

“Siasatan masih dijalankan dan kes disiasat mengikut Seksyen 14(a) Akta Kesalahan-kesalahan Seksual Terhadap Kanak-kanak 2017,” katanya.


✍ Sumber Pautan : ☕ The Viral News

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2ngaEF6

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.