Hi! Welcome Back and Stay Tune! Razer Turret Baharu Dilancarkan Khusus Untuk Xbox One - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Razer Turret Baharu Dilancarkan Khusus Untuk Xbox One

Imej acah papan kekunci rasmi untuk Xbox One telah dikongsi beberapa hari yang lalu. Hari ini papan kekunci Razer Turret For Xbox One telah akhirnya dilancarkan secara rasmi. Seperti Turret asal yang dilancarkan dua tahun yang lalu, papan kekunci jenis lapboard ini mempunyai kawasan khas untuk sebuah tetikus.

Dari segi spesifikasi, papan kekunci ini menggunakan suis mekanikal dengan sokongan lampu RGB Razer Chroma. Ini boleh diselarikan dengan sistem lampu Xbox Dynamic Lighting. Tetikus yang disertakan pula mempunyai keperincian sehingga 16,000 DPI dan mengesan pergerakan 450 inci sesaat. Seperti papan kekunci, tetikus ini juga menyokong sistem lampu Razer Chroma. Bagi pengguna PC, papan kekunci ini juga boleh digunakan pada komputer biasa.

Bateri tetikus yang digunakan dapat bertahan sehingga 50 jam dengan lampu ditutup atau 30 jam dengan lampu diaktifkan. Papan kekunci pula bertahan selama 43 jam dengan lampu ditutup akan 11 jam dengan lampu diaktifkan. Pra-tempahan telah dibuka dan set Razer Turret For Xbox One ini dijual pada harga $250 (~RM 1046).



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2QDAeVo

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.