Hi! Welcome Back and Stay Tune! Apple Mungkin Benarkan Pengguna Log Masuk Mac Melalui Fungsi TouchID Pada iPhone - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Apple Mungkin Benarkan Pengguna Log Masuk Mac Melalui Fungsi TouchID Pada iPhone

Pada era digital kini, sekuriti telah menjadi salah satu fokus utama. Kini, dalam usaha membuatkan komputer riba Apple berasaskan Mac OS X lebih selamat, Apple dikatakan akan memperkenalkan fungsi mengakses komputer riba berkenaan melalui penggunaan pengimbas cap jari pada telefon pintar pengguna.

iPhone Macbook

Fungsi ini dijangka akan diperkenalkan pada Mac OS akan datang, dan berfungsi menggunakan Bluetooth LE – lebih kurang sama seperti bagaimana integrasi iPhone dan Apple Watch berfungsi.

Integrasi fungsi ini juga sekaligus akan membuatkan pengguna lebih tertumpu dengan ekosistem Apple tanpa perlu memikirkan produk lain untuk dibeli – dan pada masa yang sama tidak memerlukan Apple mengintegrasikan sokongan pengimbas biometrik pada komputer riba mereka.

Selain fungsi ini, Apple juga dikatakan akan memperkenalkan fungsi Siri pada OS X 10.12 akan datang.

Apple menjadualkan acara WWDC mereka pada bulan Jun ini, dan dijangka akan berkongsi lebih mengenai penawaran mereka pada acara berkenaan kelak.





Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/1rXYcK4

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.