Hi! Welcome Back and Stay Tune! Azmin mahu ‘satu lawan satu’ di PRK Sungai Besar - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Azmin mahu ‘satu lawan satu’ di PRK Sungai Besar

Azmin-Ali_selangor_sungai-besar_NEW_600

SABAK BERNAM: Timbalan Presiden PKR Datuk Seri Mohamed Azmin Ali berharap parti pembangkang mengekalkan prinsip ‘satu lawan satu’ dalam PRK Sungai Besar bulan depan.

Menteri besar Selangor itu berkata parti pembangkang perlu mengambil iktibar daripada kekalahan mereka pada PRN Sarawak ke-11 baru-baru ini yang melihat pertindihan beberapa kerusi antara mereka menyaksikan BN menang 72 daripada 82 kerusi.

“Ini masa terbaik untuk semua parti dalam pembangkang bersepakat bagi memastikan pertarungan satu lawan satu menentang BN,” katanya ketika ditemui pemberita selepas merasmikan Stesen Bas Sungai Besar Sentral dan pelancaran bas percuma ‘Smart Selangor’ Daerah Sabak Bernam, di sini semalam.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas sama ada akan wujud pertembungan sesama pakatan pembangkang dalam PRK Parlimen Sungai Besar pada 18 Jun ini.

Azmin berkata pihaknya sudah pun mengadakan perbincangan awal bersama AMANAH, PAS dan DAP berhubung PRK itu dan PKR serta rakan sekutunya (DAP dan AMANAH) belum memutuskan calon yang layak untuk bertanding menentang calon BN.

PKR itu diadakan berikutan kematian penyandangnya, Datuk Noriah Kasnon, yang juga timbalan menteri perusahaan perladangan dan komoditi, dalam nahas helikopter di Sebuyau, Sarawak, 5 Mei lepas.

BERNAMA





Mukah Pages bring you trending news media with Free Malaysia Today http://ift.tt/2514NBS

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.