Hi! Welcome Back and Stay Tune! 10 Gambar Dua Beranak Yang Maut Dalam Kemalangan 16 Kenderaan Di Kilometer 405.8 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

10 Gambar Dua Beranak Yang Maut Dalam Kemalangan 16 Kenderaan Di Kilometer 405.8

1

 

10 Gambar Dua Beranak Yang Maut Dalam Kemalangan 16 Kenderaan Di Kilometer 405.8 | Dua beranak telah disahkan meninggal dunia apabila terlibat dalam sebuah kemalangan yang membabitkan 16 buah kenderaan di Kilometer 405.8 Lebuh Raya Utara-Selatan menghala ke Kuala Lumpur pagi tadi.

Insiden yang berlaku sekitar jam 9.15 pagi itu, mangsa dikenali Nurul Syazeila Iryani Suhaimi dan anaknya, Hanna Humaira Mohd. Hasnun yang berusia setahun lima bulan meninggal dunia di lokasi kejadian.

Ketua Polis Daerah Hulu Selangor, Superintendan R. Supramaniam berkata, kejadian berlaku apabila sebuah treler yang berada di lorong kanan terbabas ke lorong tengah sebelum merempuh lima buah kereta termasuk kereta yang dinaiki kedua-dua mangsa.

“Akibat rempuhan tersebut, kereta dinaiki mangsa telah tersepit di antara dua buah treler. Kejadian itu menyebabkan kenderaan lain tidak sempat mengelak lalu berlaku pelanggaran seterusnya membuatkan dua orang mangsa meninggal dunia manakala lima lagi mengalami cedera ringan,” katanya.

Kedua-dua mangsa yang meninggal dunia telah dikejarkan ke Hospital Kuala Kubu Bharu untuk bedah siasat manakala pemandu treler di tahan untuk siasatan lanjut dan Ujian Air Kencing,Kes disiasat di bawah Sek. 41(1) APJ 1987.

2 3 4 5 6 7 8

The post 10 Gambar Dua Beranak Yang Maut Dalam Kemalangan 16 Kenderaan Di Kilometer 405.8 appeared first on Media Sensasi - Isu Semasa, Informasi Terkini Dan Pelik-Pelik.






Mukah Pages membawa cerita sensasi Gidei-Giyen-Ginan!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.