Hi! Welcome Back and Stay Tune! MIUI 8 Akan Menyokong Fungsi Split-Screen - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

MIUI 8 Akan Menyokong Fungsi Split-Screen

Xiaomi Redmi Note 3 ialah antara peranti kegemaran kami sepanjang 2016. Adalah sukar dipercayai sebuah peranti yang baik dengan pelbagai fungsi tambahan dan kualiti binaan yang baik dijual pada harga yang mampu milik. Anda boleh membaca ulasan kami mengenai peranti ini di sini. Tetapi ia bukan sebuah peranti yang sempurna. Antara perkara negatif yang kami temui pada Redmi Note 3 ialah tiada sokongan split-screen walaupun ia sebuah peranti dengan skrin yang besar.

2016-03-14 05.56.46 1

Fungsi ini akhirnya akan disertakan di dalam MIUI 8. Buat masa ini hanya pengguna ROM MIUI 8 Beta akan dapat mencuba fungsi ini. Fungsi split-screen bukan satu-satunya fungsi baru yang diperkenalkan oleh Xiaomi. Tema warna peranti yang berubah mengikut musim dan suhu turut diperkenalkan pada MIUI 8. Kepada pengguna Android yang mahukan fungsi split-screen, ia adalah fungsi terbina Android N.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/290f1O4

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.