Hi! Welcome Back and Stay Tune! Windows 10 Anniversary Update Mungkin Hadir Untuk Semua Pada 2 Ogos - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Windows 10 Anniversary Update Mungkin Hadir Untuk Semua Pada 2 Ogos

Microsoft hari ini telah membuat kemaskini kecil pada laman blog mereka sebelum memadamnya – mengatakan kemaskini Windows 10 Anniversary Update akan hadir kepada semua pengguna Windows 10 sedia ada pada 2 Ogos 2016 ini.

Windows 10

Windows 10 Anniversary Update merupakan kemaskini besar untuk Windows 10 yang menyertakan sejumlah fungsi baru untuk pengguna. Antara fungsi yang dinantikan adalah termasuk sokongan pemalam pada pelayar web Microsoft Edge, sokongan Ubuntu Bash untuk pembangun, kebolehan log masuk ke aplikasi melalui penggunaan biometrik, menu Start yang diperkemaskini, dan beberapa fungsi baru yang lain.

Buat masa ini, Microsoft telah sedia mengujinya dikalangan pengguna Windows Insider. Kesemua pengguna Windows 10 seluruh negara mungkin akan menerima kemaskini ini pada 2 Ogos kelak sekiranya tiada sebarang perubahan daripada pihak Microsoft dalam masa terdekat ini.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/291jzDL

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.