Hi! Welcome Back and Stay Tune! Spesifikasi Penuh Samsung Galaxy Note 7 Tertiris - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Spesifikasi Penuh Samsung Galaxy Note 7 Tertiris

Samsung Galaxy Note 7 kemungkinan besar akan dilancarkan Ogos hadapan. Buat pertama kalinya Samsung akan melangkau sistem penamaan bernombor dan tidak menghasilkan Galaxy Note 6. Ini adalah bagi menyeragamkan sistem penamaan pada keluarga Galaxy S dengan Galaxy Note. Pelbagai spesifikasi dan fungsi unik peranti ini sudah tertiris. Hari ini spesifikasi penuh raja peranti phablet pula tertiris.

Samsung-Galaxy-Note-7-tertiris-2Ia akan dilengkapi skrin 5.7″ SAMOLED QHD, pemproses Exynos 8893/Snapdragon 821, RAM sebesar 6 Gigabyte LPDDR4  dan storan dalaman sebesar 64/128/256 Gigabyte. Seperti Galaxy S7 sokongan kad MikroSD disokong. Kemampuan optik pula ialah kamera utama 12-megapixel duo pixel f/1.7 dan kamera hadapan 5 Megapixel f/1.7. Bateri sebesar 4000 mAh membekalkan kuasa kepada peranti dengan sistem pengecasan pantas melalui port USB-C.

Stylus S-Pen dengan rekaan baru juga akan diperkenalkan dan kemampuan kalis air IP68. Akhir sekali ia bakal menggunakan sistem operasi Android 6.0.1 Marshmallow dengan pelancar baru Grace UX yang juga tertiris hari ini. Secara keseluruhan spesifikasi Note 7 yang lebih baik berbanding Galaxy S7. Sebelum ini peranti Note hanya mengubah saiz skrin dan menyertakan stylus berbanding peranti Galaxy S.

 






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/290b7oo

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.