Hi! Welcome Back and Stay Tune! Peluang baik, ETS tawar diskaun 50 peratus buat pengundi KK - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Peluang baik, ETS tawar diskaun 50 peratus buat pengundi KK

Pengundi hanya perlu menunjukkan slip daftar pemilih di Kuala Kangsar untuk dapat potongan tiket sehala keretapi ETS pada Sabtu ini, kata KTMB. ― Foto oleh Choo Choy MayKUALA LUMPUR, 16 Jun ― Pengundi yang ingin pulang ke Kuala Kangsar bagi mengundi dalam pilihan raya kecil ditawarkan kadar diskaun 50 peratus untuk tambang tiket perjalanan menaiki ETS pada 18 Jun.

Dalam satu kenyataan media, Keretapi Tanah Melayu Berhad (KTMB) berkata tarikh jualan tiket dan perjalanan adalah pada 18 Jun bersempena PRK itu untuk perjalanan sehala ke Kuala Kangsar sahaja.

“Bagaimanapun, tiada kuota khas disediakan dan tertakluk kepada kekosongan tempat duduk pada tarikh tersebut,” menurutnya.

Tawaran diskaun 50 peratus ini layak untuk para pengundi PRK Kuala Kangsar yang berdaftar dengan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) dan para pelanggan harus mengemukakan salinan kad pengenalan dan slip daftar pemilih semasa pembelian tiket di kaunter tiket KTM Berhad.

Jika ada pertanyaan lanjut, para pengundi boleh melayari laman sesawang rasmi KTM Berhad di www.ktmb.com.my atau hubungi Pusat Panggilan KTM Berhad di 03-2267 1200. ― Bernama



from Malay Mail Online | All http://ift.tt/1txUAj3

via Mukah Pages

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.