Hi! Welcome Back and Stay Tune! Presiden Ikhlas yang tidur, bukan saya – Hamzah - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Presiden Ikhlas yang tidur, bukan saya – Hamzah

KUALA KANGSAR: Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK), Datuk Seri Hamzah Zainuddin menafikan dakwaan tidak reti menyelesaikan masalah peniaga bazar Ramadan.

“Saya nak beritahu sewa tapak bazar Ramadan ini bukan di bawah kementerian saya. Ia di bawah PBT. Siapa yang tidur?

“Kalau saya yang jaga, saya yang tidur. Ini bukan saya, jadi orang yang bercakap itu tidur,” katanya menangkis dakwaan Presiden Pertubuhan Ikatan Usahawan Kecil dan Sederhana (Ikhlas) Mohd Ridzuan Abdullah yang mendakwanya beliau hanya pandai bercakap.

Sebelum ini, Ridzuan mendakwa peniaga bazar Ramadan dikenakan caj sewa tapak niaga terlalu tinggi sehingga ada yang mencecah RM39 ribu oleh pihak berkuasa tempatan.

“Sebaliknya, pihak KPDNKK menyalahkan peniaga apabila harga makanan dinaikkan bagi menampung kos sewa tapak yang terlalu tinggi itu.

“Menteri sepatutnya turun padang dan menyelesaikan masalah peniaga bazar Ramadan di bawah seliaan KPDNKK,” kata Ridzuan.





Mukah Pages bring you trending news media with Free Malaysia Today http://ift.tt/1txQA2b

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.