Hi! Welcome Back and Stay Tune! Air Asia India Menawarkan Pinjaman Kindle Secara Percuma Kepada Penumpang - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Air Asia India Menawarkan Pinjaman Kindle Secara Percuma Kepada Penumpang

Menaiki pesawat kini perkara normal yang dilakukan kebanyakan manusia di dunia. Pernah suatu ketika dahulu hanya golongan elit berada mampu terbang di awanan biru kerana kos penerbangan yang amat tinggi. Di Malaysia, Air Asia melakukan revolusi industri penerbangan kerana penawaran tiket pesawat yang lebih mampu milik. Kewujudan mereka membuatkan “semua orang boleh terbang” seperti slogan yang sering kita dengari.

Air-Asia-India-Kindle

Air Asia India kini menawarkan program pinjaman Kindle secara percuma di beberapa laluan mereka di India. Menerusi program ini penumpang boleh menempah sebuah Kindle dan menggunakannya ketika di dalam pesawat. Antara e-buku yang ditawarkan ialah A Tale Of Two Cities, The Da Vinci Code dan Gone With The Wind. Hanya 25 unit  Kindle boleh disewa di dalam setiap pesawat. Adakah anda berminat dengan penawaran yang serupa untuk penumpang di Malaysia?






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2abaYgv

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.