Hi! Welcome Back and Stay Tune! PlayStation VR Akan Dijual Di Malaysia Pada 13 Oktober, Harga Bermula RM1849 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

PlayStation VR Akan Dijual Di Malaysia Pada 13 Oktober, Harga Bermula RM1849

Sony hari ini telah mengadakan acara rasmi untuk pengumuman PlayStation VR bagi pasaran Asia, termasuk Malaysia. Berkongsi padanya, Sony mengatakan PlayStation VR akan ditawarkan untuk pasaran Malaysia pada tarikh sama seperti pasaran antarabangsa lain, iaitu pada 13 Oktober 2016 ini.

PlayStation VR

PlayStation VR

PlayStation VR akan berharga RM1849 di Malaysia, dan Sony juga turut menawarkan bundle khusus – iaitu bersama-sama dengan PlayStation Camera pada harga RM2029. Sony akan membuka pra-tempahan untuk PlayStation VR ini di pasaran tempatan bermula 30 Julai 2016.

PlayStation VR

PlayStation VR

PlayStation VR adalah jawapan untuk realiti-maya daripada Sony, membolehkan pengguna menikmati permainan dalam keadaan yang serba-baru dan berbeza berbanding penggunaan konsol sebelum ini.

Sedang dikemaskini…






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2agaWGg

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.