Hi! Welcome Back and Stay Tune! Maxis Internet of Things Diperkenalkan Untuk Perusahaan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Maxis Internet of Things Diperkenalkan Untuk Perusahaan

Dunia peranti berhubung internet (Internet of Things) semakin pantas berkembang setiap hari. Semakin banyak peranti kini telah berhubung dengan internet, dan berupaya melakukan pelbagai perkara dengan capaian internet. Malah diramalkan pada tahun 2020 dengan populasi rakyat Malaysia sebanyak 32 juta, akan terdapat 57 juta peranti berhubung yang digunakan kita. Pada hari ini Maxis Internet of Things telah diumumkan untuk perusahaan tempatan.

Menerusi kerjasama Maxis dan Vodafone ini, solusi peranti berhubung akan disediakan untuk pengguna perusahaan Maxis. Terdapat pelbagai solusi yang disediakan, contohnya pekedai yang menggunakan sistem ini boleh menganalisa jumlah pelanggan yang hadir pada satu masa tertentu, sistem tersebut akan menyemak bilangan stok yang tersedia dan terus memberikan promosi berkaitan kepada pelanggan. Atau pemilik perniagaan boleh memantau kenderaan pengangkutan mereka secara langsung.

Maxis IoT -IMG_0879 Maxis IoT -IMG_0884

Bagi mengetahui lebih lanjut mengenai solusi peranti berhubung internet yang disediakan Maxis, anda boleh melayari halaman khusus yang disediakan mereka, sekaligus berpotensi dalam merubah perniagaan anda untuk alaf baru. Khusus untuk tempoh terhad, mereka juga menawarkan pek percubaan yang menawarkan lima kad-SIM termasuklah akses perkhidmatan M2M (Machine-to-Machine) dan dengan penggunaan kuota data terkumpul sebanyak 5GB secara percuma.

Layari: Maxis Internet of Things






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2agdWSS

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.