Hi! Welcome Back and Stay Tune! Sony Menjadualkan Acara Khas Pada 1 September Di IFA 2016 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Sony Menjadualkan Acara Khas Pada 1 September Di IFA 2016

Sony hari ini mengesahkan mereka akan melangsungkan sebuah cara media yang dijadualkan pada 1 September 2016 di IFA 2016. Mereka dijangka akan melancarkan sekurang-kurangnya satu peranti Xperia baru pada acara ini. Gambar peranti dengan kod F833X telah tertiris minggu lalu dengan rekaan yang lebih menghampiri sebuah Lumia berbanding rekaan biasa Xperia.

Sony-Xperia-F8331-3

F833X dipercayai akan dilengkapi pemproses Snapdragon 820, RAM sebesar 3 Gigabyte dan storan 32 Gigabyte. Kamera utama sebesar 21 Mengapixel dan kamera selfie pula sebesar 12 Megapixel. Kedua-dua kamera dilaporkan mampu merakam video pada resolusi 4K. Sony Xperia X Performance tidak memasuki pasaran Malaysia dan ini mungkin model yang akan menggantikan kekosongan untuk peranti utama Xperia di negara kita.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2afa3dI

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.