Hi! Welcome Back and Stay Tune! Emma Maembong Bongkar Perangai Sebenar Chef Riz - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Emma Maembong Bongkar Perangai Sebenar Chef Riz

Emma Maembong Bongkar Perangai Sebenar Chef Riz | Kakak kepada Emma Maembong, Shikin Maembong telah mengesahkan dirinya sudah bercerai dengan bekas suami iaitu Chef Riz yang merangkap chef terkemuka sejak bulan Jun yang lalu.

Shikin Maembong dan Chef Riz

Setelah berkongsi beberapa gambar di akaun Instagram peribadinya, akhirnya dia tampil menjawab segala persoalan orang ramai mengenai perkahwinannya.

“Saya tahu, ia sudah lama menjadi persoalan ramai. Jadi saya mahu mengesahkan bahawa kami bukan lagi pasangan suami-isteri. Sebab apa bercerai, biarlah hanya kami dan keluarga yang tahu. Mungkin saya dan Riz tiada jodoh. Alhamdulillah, saya dan Riz masih lagi berbaik. Lagipun, Arianna masih memerlukan ibu dan bapanya didalam hidupnya.

“Kami tetap menjaga Arianna sebaik mungkin walaupun sudah berpisah. Selain itu, saya turut bersyukur kerana memiliki keluarga yang sentiasa memberi sokongan moral. Saya juga masih mempunyai hubungan baik dengan keluarga mentua,” katanya.

The post Emma Maembong Bongkar Perangai Sebenar Chef Riz appeared first on Media Sensasi - Isu Semasa, Informasi Terkini Dan Pelik-Pelik.






Mukah Pages membawa cerita sensasi Gidei-Giyen-Ginan!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.